محمد خدابنده‌لو همچنان پیگیر دریافت رضایت‌نامه خود از مس رفسنجان است.

گزینه پرسپولیس همچنان به دنبال رضایت‌نامه

به گزارش "ورزش سه"، یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای نقل و انتقالات زمستانی محمد خدابنده‌لو هافبک 24 ساله است. این بازیکن باتجربه که سابقه بازی در تیم‌های پیکان، ذوب‌آهن و گل‌گهر را نیز در کارنامه دارد، علاقه‌مند است که فوتبالش را در پرسپولیس دنبال کند، اما بر سر مبلغ رضایتنامه با مسی‌ها به توافق نرسیده است.

اگرچه مدیران مس رفسنجان و پرسپولیس صحبت‌هایی با هم داشتند و خود خدابنده‌لو نیز پیگیر است تا بتواند رضایتنامه‌اش را بگیرد، اما هنوز توافقی حاصل نشده است.

با این حال تصورات بر این است که انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس منتفی شده، اما این بازیکن همچنان پیگیر دریافت رضایت‌نامه اش است و در این خصوص با مدیران باشگاه و سعید دقیقی سرمربی این تیم گفت‌وگوهایی داشته است.

این اتفاقات در شرایطی رخ داده که سعید دقیقی هنوز به عنوان سرمربی جدید قرارداد خود را با مس رفسنجان امضا نکرده و مدیران باشگاه نیز با توجه به شرایط موجود فعلا اجازه جدایی به بازیکنی را نداده‌اند.

باید دید طی روزهای آینده مذاکرات مسی‌ها با خدابنده‌لو چگونه پیش می‌رود و آیا این بازیکن که در تمرینات نارنجی‌پوشان هم حضور یافته می‌تواند رضایت‌نامه خود را دریافت کند یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.