دستورالعمل نحوه مصرف توامان آب و برق چاه های کشاورزی با حضور مدیر دفتر حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی و نمایندگان کشاورزان و مالکان چاه های شهرستان درگز بررسی شد.

تبیین دستورالعمل مصرف توامان آب و برق برای بهره‌برداران درگز

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آب منطقه‌ای خراسان رضوی، غلامرضا ممدوحی با اشاره به مصوبه وزارت نیرو اظهار کرد: میزان مصرف انرژی برق برای چاه‌های کشاورزی سراسر کشور از این پس به صورت ماهانه رصد خواهد شد و چاه داران باید نسبت به رعایت حد مجاز مصرف اقدام کنند، در غیر این صورت برق این مشترک توسط مرکز پایش شرکت توزیع برق استان قطع خواهد شد. 

مسعود جهانی، رییس اداره منابع آب درگز هم تصریح کرد: طبق این دستورالعمل مشترکان و چاه داران تا مصرف حداکثر ۱.۳ برابر بیش از انرژی مجاز ماهانه، مشترکان با مصرف مجاز بین ۱.۳تا ۱.۷درصد مازاد برق مجاز مصرفی ماهانه به عنوان مشترک پرمصرف و بیش از ۱.۷ مازاد برق مجاز مصرفی به عنوان مشترک بد مصرف محسوب می‌شوند. 

رییس اداره منابع آب درگز افزود: برای مشترکان پر مصرف و بد مصرف از طریق سامانه، پیامک اخطار اول ارسال و در صورت عدم رعایت مصرف مجاز، برای مشترکان گروه بد مصرف پیامک اخطاریه دوم ارسال می‌شود و این مشترکان باید ظرف حداکثر ۲ هفته برای بررسی موضوع به ادارات منابع آب شهرستان خود مراجعه کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.