معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: بیش از ۴۰ نامزد از طیف‌های مختلف سیاسی به ازای هر کرسی نمایندگی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور: ۴۰ نامزد به ازای هر کرسی مجلس رقابت می‌کنند

به گزارش قدس خراسان، سیدمحمد حسینی اظهار کرد: این نامزدها فقط از یک طیف خاص یا جریان اصولگرا نیستند بلکه به طیف های مختلف سیاسی اصلاح طلب و افراد مستقل نیز تعلق دارند.

معاون پارلمانی رییس جمهور ادامه داد: گفته می‌شود برخی افراد که پیش از این به نام "جبهه مشارکت" فعالیت داشته و سپس به اسم "اتحاد ملت ایران اسلامی" به فعالیت سیاسی ادامه دادند تایید صلاحیت نشده‌اند که باید توجه داشت فقط برخی که در فتنه ۸۸ و مقاطع دیگر مواضع افراطی داشته‌اند، تایید نشده‌اند و نباید جمع اصلاح طلبان را در این افراد محدود کرد.

وی گفت: هم اکنون از حزب "کارگزاران سازندگی" و حزب "اعتدال و توسعه" از جمله آقای "نوبخت" در انتخابات شرکت دارند و این طور نیست که بگوییم اصلاحات در افراد یاد شده (اتحاد ملت) محدود شده است.

حسینی افزود: علاوه بر رقابت‌های سیاسی در شهرهای بزرگ، در شهرستان‌ها نیز به واسطه مسایل قومی و محلی، رقابت در انتخابات مجلس زیاد است.

معاون پارلمانی رییس جمهور اضافه کرد: به صراحت می‌توان گفت نامزدهای اصولگرا، اصلاح طلب و مستقل به خصوص در شهرهای بزرگ یک رقابت سیاسی در انتخابات پیش روی مجلس را رقم زده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.