فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام پنج ماموریت پلیسی طی شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: از این تعداد یک مورد حوزه پلیس فتا و دیگر موارد قاچاق کالا و مواد و دستگیری سارق بوده است.

انجام ۵ ماموریت پلیسی در استان سمنان/سارق دوچرخه‌ها دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین، سردار جلیل موقوفه‌ای ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته پنج مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسیده است، ابراز داشت: این مأموریت‌ها در شهرهای شاهرود، میامی، دامغان و سمنان بوده است.

وی ضمن بیان اینکه یک مورد از پرونده‌های شبانه روز گذشته به پلیس فتا مربوط می‌شود، افزود: دستگیری سارق دوچرخه و احشام، کشف تریاک و توقیف کالای قاچاق دیگر پرونده‌ها را در بر دارد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه مبلغ یک میلیارد ریال از شهروندان سمنانی با عنوان قرعه کشی همراه اول کلاه برداری شده است، ابراز داشت: با همکاری پلیس فتا رد پای متهم در تهران شناسایی و این فرد دستگیر و روانه زندان شد و مبلغ به حساب مال‌باختگان بازگشت.

موقوفه‌ای ضمن بیان اینکه سه سارق در دامغان و سمنان دستگیر شدند، تصریح کرد: سارق دوچرخه‌های گران قیمت در سمنان دستگیر و به انجام هشت فقره سرقت دوچرخه و یک مورد محتویات داخل خودرو اعتراف کرد و در مورد دیگر سارق و مالخر احشام طی دو عملیات جداگانه شهر دامغان دستگیر و به انجام شش فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی بابیان اینکه طی عملیات مشترک بالغ با خراسان رضوی بر دو کیلوگرم تریاک جاسازی شده در بطری نوشابه در حوزه شهرستان میامی از خودرو عبوری کشف و ضبط شد، افزود: خودرو ۴۰۵ که از سبزوار به میامی در تردد بود توقیف و راننده دستگیر شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.