استاندار تهران از رسیدگی به دو لکه صنعتی که به لحاظ عدم تثبیت کاربری در دوره‌های گذشته در شرایط بلاتکلیفی بودند، خبر داد.

رسیدگی به ۲ لکه صنعتی بلاتکلیف در رباط‌کریم

به گزارش قدس آنلاین، دوشنبه‌های تولیدی-صنعتی شهرستان رباط‌کریم با حضور علیرضا فخاری استاندار تهران، محمد علی‌مهری معاون اقتصادی استاندار، فرماندار این شهرستان و برخی دیگر مسؤولان شهرستانی و استانی برگزار شد.

علیرضا فخاری، استاندار تهران در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امروز رسیدگی به دو لکه صنعتی که به لحاظ عدم تثبیت کاربری در دوره‌های گذشته در شرایط بلاتکلیفی بودند انجام شد، چراکه بخشی از کاربری‌های کشاورزی تغییر پیدا کرده و به بخش‌های صنعتی تبدیل شدند که باید در رابطه با آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شد.

 وی افزود: مقرر شد در کارگروهی در هفته جاری با نگرشی به اینکه در بعضی از نقاط که به صورت دندانه‌ایی اراضی کشاورزی باقی مانده ولی قالب فعالیت صنعتی است به وضعیت تثبیت‌کننده‌ای صنعتی برسد و مشمول دریافت تسهیلات شود و بحث‌های اولیه خدماتی آب، برق و گاز را به آن برسانیم.

استاندار تهران عنوان کرد: بازدید از مراکز تولیدی از دیگر برنامه‌های امروز بود که در بخش‌های پروتئینی و صنعتی و مشکلات و نیازمندهایی که در حوزه تولید و مواد اولیه و تسهیلات داشتند مورد بررسی قرار گرفت و در جلسه کارگروه رفع موانع تولید به مشکلات آن‌ها رسیدگی خواهد شد.

فخاری گفت: امروز ظرفیت‌هایی که به عنوان نمونه در رباط کریم دیدیم قابلیت‌های بسیار خوبی را برای عرضه در بازارهای داخلی و بین المللی دارد و در زمینه مونتاژ لوازم خانگی و رایانه‌ای مورد توجه قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دو واحد تولیدی امروز افتتاح کردیم، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های توسعه‌ای که این واحدها داشتند خصوصا برای مواد پروتئینی قابل توجه بود؛ این ظرفیت‌ها می‌تواند از مزرعه تا خانه زنجیره ارزش برای تولید و مصرف را ایجاد کند و در بخش‌های صنعتی تولیدات صنایع ساختمانی مورد توجه بود که فرصت‌های جدیدی را برای اشتغال ایجاد کرده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.