۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
کد خبر: 961018

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: هم اکنون بارش برف تمامی جاده‌های استان را فرا گرفته است و به هم استانی‌ها توصیه می‌شود از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

بارش برف  زنجان را فرا گرفت

به گزارش قدس آنلاین، محمد محمدی افزود: در زمان حاضر به رغم بارش برف، تمامی جاده های استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی اظهار داشت: عبور از مسیرهای کوهستانی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است و رانندگان و مسافران باید به این موضوع توجه کنند.

این مسوول تاکید کرد: با توجه به نامساعد بودن شرایط جوی استان به تمامی رانندگان توصیه می شود از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند و در صورت لزوم با رعایت تمامی جوانب ایمنی نسبت به تردد در این مسیرها اقدام نمایند.

رییس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان تاکید کرد: رانندگان قبل از حرکت از مبدا برای اطلاع از وضعیت جاده های استان و کشور به سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir یا نرم افزار موبایلی ۱۴۱ مراجعه کنند.

۳۲ دوربین ثبت تخلف عبور و مرور در مسیرهای ارتباطی استان، ۴۱ دستگاه نظارت تصویری و ۷۸ دستگاه تردد شمار در جاده های استان فعال است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزادراه و بزرگراه و راه های اصلی و فرعی را زیر پوشش دارد که از این میزان چهار هزار کیلومتر راه روستایی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.