فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: متهمان سرقت به عنف چهار میلیارد ریالی از ساکنان یک خانه ویلایی در بلوار طبرسی شمالی این شهر شناسایی و دستگیر شدند.

متهمان سرقت به عنف در مشهد دستگیر شدند

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش سرقت به عنف شبانه از ساکنان یک خانه ویلایی در بلوار طبرسی شمالی ماموران مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مشهد وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد بیان کرد: در بررسی اظهارات مالباختگان، مشخص شد حوالی ساعت ٢٢ و ٣٠ شب، سه مرد جوان از روی دیوار وارد خانه شده و با تهدید چاقو، قمه و سلاح حدود ۱۰۰ گرم طلا و جواهر، سه دستگاه تلفن همراه، یک دستگاه کامپیوتر و یک دستگاه تلویزیون ۵۰ اینچ به ارزش تقریبی چهار میلیارد ریال را با زور از آن‌ها گرفته و با یک دستگاه خودرو پژو۲۰۶ از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده پس از بررسی دقیق محل جرم و با اشراف اطلاعاتی یکی از متهمان که فردی سابقه دار است را شناسایی و تحقیقات خود را برای دستگیری وی و همدستانش آغاز کرد.

نگهبان افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی مشهد با کنترل نامحسوس متهم، ۲ عضو دیگر این باند را با یک هفته کار شبانه روزی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آن‌ها را دستگیر کردند.

وی اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.