معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کردستان گفت:افراد واجد شرایط می توانند از تاریخ ۱۱ تا ۱۸ بهمن سال جاری نسبت به دریافت دفترچه آزمون و ثبت نام طرح شهید زین‌الدین اقدام کنند.

جزئیات استخدام «طرح شهید زین‌الدین» در دستگاه‌های دولتی کردستان اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله رشیدی پور ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار کرد: این آزمون در اجرای مجوز های صادره ازسوی سازمان اداری واستخدامی کشور ودر راستای اجرای ماده ۴۴قانون مدیریت خدمات کشوری منضم به بخشنامه شماره ۱۰۱۲۴۳ مورخ ۹ اسفند سال ۱۴۰۱ سازمان مذکور و اصلاحیه بعدی آن برگزار می شود.

وی اضافه کرد: به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز تعدادی از دستگاه های اجرایی استان و از محل طرح شهید زین الدین رحمت الله علیه در سال ۱۴۰۲و از طریق آزمون و در رشته های مورد نیاز استخدام نیرو بعمل می آید.

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی استاندار کردستان ادامه داد: افراد واجد شرایط می توانند از ۱۱ تا ۱۸ بهمن با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس hrTc.ir نسبت به دریافت دفترچه آزمون و ثبت نام اقدام کنند.

رشیدی پور با اعلام اینکه پذیرش در این آزمون برای استان سه برابر ظرفیت است، بیان کرد: این آزمون استخدامی در تاریخ ۱۷ اسفند برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.