معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ابتکار عملی در خراسان رضوی برای راه‌اندازی و تأسیس دبیرخانه پیوست رسانه‌ای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در خراسان رضوی را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این روند در تمام استان‌ها به جریان بیفتد.

معاون وزیر ارشاد: راه‌اندازی دبیرخانه پیوست رسانه‌ای در خراسان رضوی را به فال نیک می‌گیریم

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، فرشاد مهدی‌پور پنجشنبه ۱۲ بهمن‌ماه در حاشیه نشست آغاز بکار دبیرخانه پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی استان اظهار کرد: پیوست رسانه‌ای یک تکلیف یا اقدام صرفا دولتی نیست، ما برای همه رویدادها، پویش‌ها و موضوعاتی که پیش می‌آید نیازمند پیوست رسانه‌ای هستیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درخصوص ابتکار عمل خراسان رضوی در این زمینه افزود: همه رویدادها، موضوعات و موقعیت‌های که پیش روی ماست نه تنها به یک پیوست احتیاج دارد بلکه نیاز به ماهیت رسانه‌ای نیز دارد و نمی‌توان رسانه را از آن جدا کرد و بعد انتظار داشت که در راستای اقناع، توانا شدن و آگاهی افکار عمومی توفیقی حاصل شود.

وی با اشاره به این موضوع که پیوست رسانه‌ای این کارکرد مهم را دارد و همه موضوعات را باید در چارچوب آن جهت داد، ادامه داد: در حوزه اجرا و عملیات با توجه به نیازمندهایی که در افکار عمومی وجود دارد و همچنین سوالات و ابهامات پیش رو باید نظام و چارچوبی را برای اقدامات پیش‌بینی کرد.

مهدی‌پور خاطرنشان کرد: ابتکار عملی که در خراسان رضوی برای ایجاد و تأسیس دبیرخانه انجام شده را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم این روند در تمام استان‌ها به جریان بیفتد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان به استفاده از پیوست رسانه‌ای، ادامه داد: اقدامات باید در راستای پیوست رسانه‌ای انجام شود، امید داریم این پیوست نیز به درستی نوشته و اجرا شود و بتواند باعث آگاهی افراد عمومی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.