تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با نتیجه چهار بر صفر تیم فرش آرای مشهد را شکست داد و چهار هفته مانده به پایان مسابقات قهرمان این فصل لیگ برتر شد.

توقف فرش آرای مشهد مقابل تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان

به گزارش قدس خراسان، تیم فوتسال فرش آرای مشهد که در جایگاه پنجم جدول لیگ قرار دارد، در هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر، عصر پنجشنبه در سالن ورزشی شهید بهشتی در حضور بیش از هزار و ۵۰۰ تماشاگر میزبان تیم صدرنشین گیتی پسند بود.

دیدار رفت این ۲ تیم بیست و سوم مهرماه با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم مهمان رقم خورد. تیم گیتی پسند با هدف کسب پیروزی و نهایی کردن قهرمانی خود چهار هفته زودتر از پایان مسابقات لیگ و تیم فرش آرا با هدف کسب پیروزی و صعود به رتبه چهارم و همچنین جبران شکست دور رفت پا به میدان گذاشتند.

نیمه نخست این مسابقه با تک گل محمدحسین درخشانی به سود تیم مهمان به پایان رسید.

درخشانی، بهمن جعفری و مهدی کریمی نیز در نیمه دوم هر کدام یک گل دیگر برای گیتی پسند به ثمر رساندند تا شاگردان محمد کشاورز با ۶۴ امتیاز و اختلاف ۱۴ امتیازی، با تیم دوم جدول یکی از مقتدرانه ترین قهرمانی های تاریخ لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را رقم زدند.

تیم فرش آرا در مسابقه بعدی خود، روز ۱۹ بهمن با پالایش نفت بندرعباس و تیم گیتی پسند با «آنا» صنعت پاسارگاد قم مسابقه خواهد داد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.