استاندار خراسان رضوی گفت: دانش آموزان در کل مسیر تحقق نهضت انقلاب اسلامی نقش بی بدیلی داشتند و در مسیر این جریان اثرگذار بوده و هستند.

نقش بی بدیل دانش آموزان در مسیر نهضت انقلاب اسلامی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری پنجشنبه مورخ ۱۲ بهمن‌ماه در جشن آغاز دهه مبارک فجر و در جمع تعداد زیادی از دانش آموزان مشهد، اظهار کرد: دانش آموزان در مدارس خود با پایین کشاندن عکس شاه خائن، پای در مسیر تشکیل انقلاب اسلامی گذاشتند و پس از تشکیل این انقلاب شکوهمند با مجاهدت در جنگ تحمیلی دِین خود را به این انقلاب ادا کردند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ۳۰ هزار شهید دانش آموز کشور ادامه داد: نقش دانش آموزان در پیروزی و استقرار جمهوری اسلامی فوق‌العاده بود و سند آن خون این شهیدان بود که در این مسیر ریخته شد.

وی عنوان کرد: مسوولان نیز وظیفه سنگینی نسبت به نسل جوان و دانش آموزان دارند که باید با خدمت رسانی درست در مسیر انجام آن گام بردارند.

نظری حضور پرشور رای اولی‌ها در انتخابات پیش رو را از دیگر نقش آفرینی‌های دانش آموزان در مسیر حفظ انقلاب دانست و افزود: حضور در انتخابات یکی دیگر از مصادیق همراهی با انقلاب است که همه دانش آموزان و اقشار جامعه باید نقش مهمی در آن داشته باشند تا کشوری آباد داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.