وزیر آموزش و پرورش گفت دولت سیزدهم مصمم به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و کلنگ‌هایی که در گذشته زده شده و اگر برنامه درست و منطقی داشته باشد حتما این دولت آن را تمام می‌کند.

افتتاح همزمان ۱۰۰۰ پروژه آموزشی در سراسر کشور/ دولت سیزدهم مصمم به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است

رضامراد صحرایی در آیین افتتاح همزمان ۱۰۰۰ پروژه آموزشی به مناسبت دهه فجر در سراسر کشور که همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان هرمزگان برگزار شد، اظهار کرد: این دولت مصمم است تا پروژه‌های نیمه‌تمام را تمام کند.

وی افزود: کلنگ‌هایی که در گذشته زده شده و اگر برنامه درست و منطقی داشته باشد حتما این دولت آن را تمام می‌کند. این دولت مصمم است که پروژه‌های نیمه‌تمام را تمام کند.

صحرایی خاطرنشان کرد: در این سفر نزدیک به ۱۰۰۰ مدرسه افتتاح خواهد شد که ۲۰۰ مدرسه مربوط به استان هرمزگان است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه این دولت و رئیس‌جمهوری، خودش را متعلق به مردم محروم جامعه می‌داند، گفت: ۲ هنرستان فنی‌وحرفه‌ای شبانه‌روزی دخترانه و پسرانه شهرستان بشاگرد خواهیم ساخت.

وی از اختصاص بودجه ۱۰۰ میلیارد تومانی برای تجهیزات آموزشی و هنرستانی خبر داد و خاطرنشان کرد: در همین بهمن ماه، تخصیص بخشی از آن را شروع خواهیم کرد.

صحرایی همچنین از اختصاص بودجه ۵۰۰ میلیاردی برای شهرستان بشاگرد خبر داد.

حدود ۱۰۰۰ پروژه آموزشی به مناسبت دهه فجر در سراسر کشور افتتاح می‌شود و به گفته وزیر آموزش و پرورش از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۵۸۵۰ پروژه آموزشی در نهضت مدرسه‌سازی تکمیل شده است.

منبع: پانا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.