معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: رمز موفقیت کشور در سایه همدلی مردم، حضور مجددانه و خستگی ناپذیر مسوولان و همگام بودن آنان در جهت رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم است.

معاون رییس‌جمهور: مشکلات کشور با همدلی مردم قابل حل است

به گزارش قدس خراسان، دکتر سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: دشمنان و منافقان کوردل باید بدانند ملت ایران پای نظام و رهبری ایستاده‌اند و ذره‌ای دست از ولایت فقیه و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر نخواهند داشت.

وی بیان کرد: مردم ایران همواره ثابت کرده اند با نثار جان خود گوش به فرمان رهبر و مقتدای خویش هستند و در این راه جوانان زیادی در راه انقلاب و میهن اسلامی شربت شهادت را نوشیده‌اند.

معاون رییس جمهور ضمن تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی برنامه جدی دولت را مهار تورم، رشد تولید و عبور از تنگناها دانست و افزود: در عرصه خارجی نیز حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و محکوم کردن رژیم کودک کش اسرائیل همواره مورد تاکید است.

دکتر قاضی زاده گفت: امت اسلامی در جامعه مسئولیت زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت، امام زمان(عج) را بر عهده دارند و با عنایت ‏الهی و عدالت گستری در جامعه این امر مهم محقق خواهد شد.

وی بیان کرد: باید عدالت مهدوی در جامعه نشر داده شود که این حرکت مهم، زمینه ساز ظهور خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.