۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
کد خبر: 961749

بارش برف در سطح استان تهران مدارس برخی مقاطع تحصیلی استان را تاکنون تعطیل کرده است؛ اما این مدارس مربوط به کدام مناطق هستند؟

مدارس  تهران غیرحضوری شد

به گزارش قدس آنلاین، با بارش برف در سطح استان تهران مدارس برخی مقاطع تحصیلی ۴ شهرستان تاکنون تعطیل شده است.

در این خصوص اداره روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، همه مقاطع تحصیلی(ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم) نوبت صبح شهرستان فیروزکوه در فردا ۱۴ بهمن‌ماه را غیرحضوری اعلام کرد و گفت «کلاس‌ها در بستر پیام‌سان شاد برگزار خواهد شد».

ستاد مدیریت بحران دماوند نیز در همین راستا کلیه مقاطع تحصیلی شهرستان دماوند(مناطق دماوند و رودهن) در نوبت صبح ۱۴ بهمن‌ماه را غیرحضوری اعلام کرد.

همچنین فرماندار شهرستان پردیس محسن قضاتلو در خصوص تعطیلی مدارس این شهرستان گفت «کلیه مقاطع تحصیلی فردا در دو مقطع صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود»

بخشدار لواسانات، محمدرضا علی‌اکبری هم در خصوص تعطیلی مدارس لواسانات گفت «مدارس، ۱۴ بهمن در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر غیرحضوری است.»

وی «کاهش دمای هوا و قطع بارندگی» و در پی آن «احتمالا یخ‌زدگی و لغزندگی» معابر را مخاطرات احتمالی برای دانش‌آموزان و علت تعطیلی مدارس دانست.

اداره کل هواشناسی استان تهران نیز امروز «تا روز یکشنبه ماندگاری توده هوای سرد و یخبندان سطح زمین در نواحی شمالی» را پیش‌بینی کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.