آموزش و پرورش به معلمان خرید خدمات و داوطلبان رد گزینش شده آزمون استخدامی سال ۱۴۰۲ توصیه کرد که در آزمون استخدامی جدید ثبت‌نام کنند.

 آموزش و پرورش به ۲ گروه برای ثبت‌نام در آزمون استخدامی توصیه کرد

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به اعلام نتایج نهایی(قطعی) مرحله تکمیل ظرفیت آزمون‌های استخدامی آموزش وپرورش درسال ۱۴۰۲ برای مشاغل آموزگاری و همچنین دبیری وهنرآموز سال ۱۴۰۲ ازسوی سازمان سنجش آموزش کشور بدینوسیله به اطلاع داوطلبان آزمون‌های مزبور که موفق به قبولی نشده و سایر داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در آزمون‌های استخدامی سال ۱۴۰۳ آموزش وپرورش می‌رساند:

مهلت ثبت‌نام درآزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ آموزش وپرورش در سایت سازمان سنجش آموزش کشور تا ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ است.

افرادی که در آزمون‌های سال ۱۴۰۲  قبول نهایی نشده، در کارنامه آنها کد ۱۹ درج شده است یا اعتراضات آن ها در حال رسیدگی است، در صورت تمایل و داشتن شرایط احراز می‌توانند درمهلت باقی مانده نسبت به ثبت‌نام در آزمون‌های استخدامی آموزش وپرورش برای سال ۱۴۰۳ اقدام کنند.

بدیهی است در صورت تغییر در وضعیت نتیجه نهایی آزمون‌های قبلی(سال ۱۴۰۲) فرایند اعلام نتیجه طی مکاتبه رسمی از حوزه ستادی از طریق اداره کل آموزش وپرورش استان به اطلاع این افراد خواهد رسید بنابراین توصیه می‌شود فعلاً  در آزمون ثبت نام کنند.

به نیروهای خرید خدمات آموزشی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ توصیه می‌شود با توجه به مجوز استخدامی سال ۱۴۰۳ و ایجاد ظرفیت جذب و استخدام پیمانی، در آزمون‌های استخدامی سال ۱۴۰۳آموزش وپرورش ثبت‌نام کرده و برای موفقیت و قبول نهایی تلاش کنند.

ثبت‌نام نکردن یا قبول نشدن در آزمون‌های مزبور به معنی استمرار خدمت درقالب خرید خدمات آموزشی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ نیست.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.