سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از بازگشایی راه ۶۳ روستای استان طی شبانه‌روز گذشته خبر داد و گفت: اکنون تمام راه‌های اصلی، فرعی و روستایی استان کرمانشاه باز و تردد در آنها در جریان است.

بازگشایی راه ۶۳ روستای کرمانشاه/تمام راه‌های استان باز است

به گزارش قدس آنلاین، ️شهرام کهریزی  افزود: در موج جدید بارش برف و کولاک در استان همچنین ۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر باند در محورهای مواصلاتی برف روبی شده که از این میزان چهار هزار و ۹۰۰ کیلومتر محورهای اصلی و شریانی و هزار و ۶۰۰ کیلومتر محورهای روستایی بوده است.

وی همچنین از وقوع ۱۰ مورد ریزش در محورهای استان در این مدت خبر داد و گفت: عملیات ریزش‌برداری و بازگشایی این مسیرها در کوتاهترین زمان انجام شده است.

به گفته سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، روز گذشته (جمعه) به ۶۷ خودرو گرفتار در برف نیز توسط نیروهای راهداری امدادرسانی شده، همچنین چهار هزار و ۴۰۰ تن شن و نمک ️برای تسهیل تردد در محورهای مواصلاتی مصرف شده است.

کهریزی از کاربران جاده ای خواست قبل از آغاز سفر با شماره گیری ۱۴۱ سامانه مرکز مدیریت راه‌ها از آخرین وضعیت راه‌های مطلع و سفرهای خود را برنامه ریزی کنند.

براساس اعلام سازمان هواشناسی از عصر فردا یکشنبه تا روز سه‌شنبه، با گذر موج ناپایدار دیگری، علاوه بر افزایش دمای شبانه، مجدداً شاهد بارش های متناوبی از برف و باران در سطح استان خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.