پوستر انیمیشن سینمایی «رویاشهر» به کارگردانی محسن عنایتی در سومین روز از جشنواره فجر ۴۲ رونمایی شد.

پوستر انیمیشن «رویاشهر» منتشر شد/ جلوگیری از نابودی شهر توسط بچه‌ها

به گزارش قدس آنلاین از روابط عمومی پروژه، همزمان با سومین روز از چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، پوستر انیمیشن سینمایی «رویاشهر» به نویسندگی و کارگردانی محسن عنایتی و تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی با طرحی از هادی محمدیان منتشر شد.

این اثر ۹۰ دقیقه‌ای با مدیریت دوبلاژ امیرهوشنگ زند در چهارسال ساخته شده است و میرطاهر مظلومی، منوچهر والی‌زاده، منوچهر زنده‌دل، نگین کیانفر، اردشیر منظم، لیلا کوهسار، آرزو آفری و ارسلان جولایی از صداپیشگان آن هستند. 

«رویاشهر» که برای مخاطب کودک و نوجوان ساخته شده، داستان پسر بچه‌ای‌ست به نام «آرات» که تصمیم دارد شهرش را از نابودی نجات دهد، در این مسیر «پاشا» دوست بامزه و بانمکش و «تامارا» دختر باهوش و زیرک داستان هم همراهان او هستند.

این انیمیشن سینمایی با مشارکت سازمان سینمایی سوره، مجتمع مهوا، اداره کل فرهنگی شهرداری تهران و استودیو آینده‌نگار تهیه و تولید شده است. مجری طرح این اثر استودیو آینده‌نگار است که تولید انیمیشن سینمایی «بنیامین» را نیز در کارنامه خود دارد.

دیگر عوامل این پروژه عبارتند از؛ آهنگساز: بهزاد عبدی، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، کارگردان هنری: حامد فرهادی، مدیر پروژه: علیرضا زارع، جانشین تهیه‌کننده: مسعود مزرعتی، مدیر فنی: جواد رضایی، سرپرست انیمیت: ابوالفضل مزرعتی، انیماتور ارشد: علی اکبر مزرعتی، مدلسازی: احسان هلی و حمیده فتاح، جلوه‌های ویژه: رضا قربانی، سرپرست سیمولیت: میلاد مزرعتی، کامپوزیت: دانیال ناظرحضرتی و برنامه‌نویس: حسین قاسمی.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.