مدیر مخابرات منطقه یزد اعلام کرد: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۱۵۳ طرح مخابراتی و همراه اول با سرمایه‌ای بالغ بر ۲۰۹۰ میلیارد ریال در نقاط مختلف استان یزد به بهره برداری می‌رسد.

بهره‌برداری ۱۵۳ طرح مخابراتی یزد همزمان با دهه فجر

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا زارع ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در این باره اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر ۱۵۳ طرح مخابراتی و همراه اول در زمینه‌های تاسیس، توسعه و نصب در سطح استان، راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار می گیرد.

وی توسعه فیبر نوری در استان را از مهمترین اهداف مخابرات منطقه یزد دانست و افزود: با اجرای این پروژه امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت با پهنای باند ۳۰۰ مگابیت در استان فراهم می شود.

زارع اجرای شبکه کابل فیبرنوری، تاسیس ، توسعه و جایگزینی سوئیچ و کافونوری، ایجاد بستر سرویس تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت از طریق تانوما و نصب سوییچ دیتا از جمله طرح‌های دهه فجر امسال است.

مدیر مخابرات منطقه یزد در مورد افزایش پوشش تلفن همراه و دسترسی به اینترنت پر سرعت همراه اول در سطح استان توضیحاتی را بیان کرد و گفت: به منظور رفاه حال مشترکان تلفن همراه ۱۰۰ طرح همراه اول که شامل ایجاد سایت جدید، ارتقا تکنولوژی، تعویض و جایگزینی سایت‌ها و ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی سایت‌های BTS است، در این ایام در سطح استان به بهره برداری می‌رسد.

زارع در پایان خاطرنشان کرد: افزایش ظرفیت اینترنت پرسرعت خانگی وایجاد بستر ارایه سرویس سرینو، ایجاد ظرفیت زیرساخت داخل استانی و تعویض و تقویت سیستم پاور از دیگر طرح‌های مورد بهره برداری در دهه فجر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.