مدیرعامل استقلال بنا به درخواست جواد نکونام برای جذب کاپیتان ازبکستان اقدام کرد.

اقدام تازه علی خطیر برای جذب کاپیتان ازبکستان

به گزارش قدس آنلاین، بعد از فسخ قرارداد جلال ماشاریپوف ستاره ازبکستان با پانسرایکوس یونان و آزاد شدن این بازیکن باتجربه آسیایی، جوادنکونام سرمربی استقلال خواهان استخدام او شده است.

نکونام روز گذشته با کسب اطلاع از جدایی ماشاریپوف از تیم یونانی به مسئولان باشگاه استقلال برای استخدام این بازیکن ازبکستانی پیغام داد و حالا از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که در این خصوص اقدام شده است.

ماشاریپوف هم‌اکنون همراه با تیم ملی ازبکستان در دوحه قطر حضور دارد و برای مسابقه امروز تیمش مقابل قطر در یک چهارم نهایی آماده می‌شود. با این حال مدیران استقلال برای جذب وی اقدام کرده‌اند و امیدوارند این ستاره باتجربه به پیشنهاد آنها پاسخ مثبت بدهد.

مدیران استقلال که اول فصل هم با درخواست نکونام مذاکراتی با ماشاریپوف داشتند اما نتوانستند با او به توافق برسند، حالا بعد از حواشی هفته گذشته برای جذب این ستاره ازبکستانی نامه زده‌اند. استقلالی‌ها پیشنهاد خود را به کاپیتان ازبکستان در قالب نامه رسمی به ماشاریپوف و مدیربرنامه هایش ابلاغ کردند و منتظر پاسخ رسمی این بازیکن هستند.

احتمالا ماشاریپوف تا زمانی که تیم ازبکستان در جام ملت‌های آسیا حاضر باشد، پاسخ خاصی به پیشنهاد استقلال نمی‌دهد اما بعد از خروج اعضای این تیم از دوحه مذاکرات دو طرف جدی‌تر دنبال خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید در شرایطی که هیچ‌کدام از بازیکنانی که توسط نکونام به علی خطیر معرفی شده‌اند، به خدمت استقلال در نیامده‌اند، آیا ماشاریپوف پیراهن آبی‌ها را در نیم فصل دوم برتن می‌کند یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.