دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا حل مسائل خارجی و بین‌المللی کشور را بازگشت به ارزش‌های انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز اگر در منطقه و قدرت بازدارندگی حرفی برای گفتن داریم به دلیل همان سیاست تبیین شده از سوی رهبری معظم انقلاب است. 

رضایی: راه حل مسائل خارجی کشور بازگشت به ارزش‌های انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین محسن رضایی روز شنبه در گردهمایی تبیین فرآیند انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش‌های رازی، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در حساس‌ترین شرایط خود در ۴۵ سال گذشته به ویژه ۳۰ سال پیش قرار دارد.

عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، بازگشت به ارزش‌های انقلاب را نقطه عطف این گردهمایی دانست و گفت: مجلس انقلابی و انقلابی به‌رغم اینکه اقدامات ارزشمندی انجام دادند. باید در مجلس آینده توقعات را بیشتر کرد تا کارهای بزرگی انجام شود و راه رسیدن به آن بازگشت به ارزش‌های انقلاب و توحید کلمه و کلمه توحید طبق فرمایشات امام راحل است.

رضایی، کار برای خدا را سرچشمه اقتدار جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: وحدت بدون کلمه توحید کاغذی بیش نیست. اگر ارزش های انقلاب توسعه داده شود، بار دیگر برابری، برادری و شهادت طلبی فزونی خواهد یافت و برای مجلس آینده باید به دنبال راهکارها و چگونگی احیای ارزش‌های انقلاب باشیم.

وی، حل مسائل خارجی و بین المللی را بازگشت به ارزش‌های انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز اگر ما در منطقه و قدرت بازدارندگی حرفی برای گفتن داریم به دلیل همان سیاست تبیین شده طبق فرمایشات رهبر انقلاب برای نگاه توحیدی و تقویت قدرت بازدارندگی است.

رضایی با تاکید بر اینکه برادری و کارآمدی نیاز به تقویت دارد، گفت: در دوران اوایل انقلاب به یکدیگر سوظن نداشتیم و همکاری و برادری در اوج خود قرار داشت. امروز هم باید این رویه را کنار رقابت سالم ادامه دهیم. چرا که امروز برادری تضعیف شده است.امروز در نیروهای انقلاب سوء ظن‌های بسیاری وجود دارد که باید نسبت به رفع آن اقدام کرد.‌

وی تاکید کرد: همچنین در کارآمدی باید ساختارها تقویت و در برخی بخش‌ها احیا شود تا در کنار کارآمدی فردی، کارآمدی جمعی، زیرساختی و نهادی تقویت شود که این رویه سبب بهره بردای از فرصت‌های ارزنده در داخل و منطقه خواهد شد.

رضایی ابراز امیدواری کرد که شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اتحاد و همدلی سبب تقویت برادری و کارآمدی نظام شوند و همراه به بازگشت ارزش های انقلاب، سبب حل نظام مسائل کشور در مجلس دوازدهم شوند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.