سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی از پوشش‌دهی کامل اینترنت در تمامی شعب اخذ رای خراسان رضوی خبر داد.

پوشش‌دهی کامل اینترنت در تمامی شعب اخذ رای خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، امیر فریدنیا یکشنبه مورخ ۱۵ بهمن‌ماه درخصوص وضعیت آنتن دهی اینترنت شعب اخذ رای اظهار کرد: زیرساخت‌های لازم جهت پوشش‌دهی اینترنت در تمامی نقاط در خراسان رضوی بررسی شده است، ۹ نقطه در استان به صورت سیار فعالیت خواهند کرد که در تمامی این نقاط هم پوشش‌دهی اینترنت و پهنای باند اینترنت در نظر گرفته شده است.

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: ۱۷۴۴ ثبت نام قطعی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی انجام شده که در مرحله هیات نظارت استان، جمعا تاکنون ۹۵۶ داوطلب نمایندگی مجلس شورای در استان و ۵۱۰ نفر در حوزه مشهد و کلات در انتخابات به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۷۸۸ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی عدم تایید صلاحیت و یا عدم احراز شدند، از تعداد ۲۸ نفر داوطلب خبرگان رهبری که ثبت نام قطعی بودند که ۷ نفر انصراف دادند، ۱۰ نفر تایید شدند.

فریدنیا تصریح کرد: اسامی نهایی اعتراض داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که عدم تایید شده بودند، ۱۹ بهمن ماه از شورای نگهبان دریافت و پس از آن اعلام خواهیم کرد همچنین علت عدم تایید صلاحیت افراد به صورت مکتوب به اشخاص اعلام خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.