مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: چهار نفر از اعضای یک خانواده در این شهرستان با گاز مونوکسید کربن مسموم و روانه بیمارستان شدند.

گازگرفتگی در گناباد ۴ عضو یک خانواده را روانه بیمارستان کرد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی مرکز اوژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی گناباد، محمد حسین اسماعیل زاده یکشنبه شب اظهار کرد: به دنبال تماس تلفنی با اورژانس مبنی بر ضعف و بی حالی همه اعضای یک خانواده چهار نفره به دلیل نامشخص، گروهی از اورژانس به محل اعزام شدند.

مسوول اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد تصریح کرد: پس از حضور کارشناسان اورژانس هر چهار نفر امشب با تشخیص مسمومیت با گاز منوکسیدکربن به بیمارستان علامه بهلول گنابادی انتقال یافتند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی بیان کرد: اعضای این خانواده با اقدام به موقع کارشناسان اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی و انتقال به بیمارستان علامه بهلول گنابادی از خطر مرگ نجات یافتند.

اسماعیل زاده با اشاره به افزایش استفاده از وسائل گرمایشی گازسوز به دلیل برودت هوا، خواستار رعایت نکات ایمنی در استفاده از این وسایل به منظور جلوگیری از مسمومیت با گاز مونوکسید کربن شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.