جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب اسلامی پایتخت به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با تصویری از نشان شکنجه مردم ایران بر سینه‌ دیکتاتور پهلوی رونمایی شد.

دیوارنگاره میدان انقلاب تهران رونمایی شد

به گزارش قدس آنلاین، دیوارنگاره‌ها در تبلیغات محیطی شهر یکی از بسترهای تبلیغی و اطلاع رسانی برای شهروندان است، لحظاتی را ما را به فکر فرو می برند، گاهی تلنگری می زند، و همواره پیامی را به ما می رساند،در موضوع‌های مختلف، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی. در تهران چهار میدان اصلی برای نصب طرح های دیوارنگاره تعیین شده اند، میدان ولیعصر (عج)، میدان فلسطین، میدان جهاد و میدان انقلاب اسلامی که امروز دوشنبه - ۱۶ بهمن ماه- جدیدترین طرح را با مضمونی مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی در آن رونمایی شد.

جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب اسلامی تهران که در آستانه جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر رونمایی شده تصویر و شعار «نشان شکنجه مردم ایران بر سینه‌ دیکتاتور پهلوی» را نشان می دهد.

سازمان تبلیغات اسلامی درباره طرح جدید دیوارنگاره میدان انقلاب تهران توضیح داده است: این تصویر مبین جنایت‌های رژیم پهلوی در ساواک است در آن درج شده است «بنای حق مردم را فروریخت، مدال ظلم شد، بر سینه آویخت»

دیوارنگاره میدان انقلاب تهران رونمایی شد

دیوارنگاره میدان انقلاب را سازمان زیباسازی تهران با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی ۱۲ دی ماه سال گذشته در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با تصویری از حاج قاسم و یارانش رونمایی کرد.

این دیوارنگاره با یکهزار و ۴۰۰ مترمربع مساحت، بزرگترین دیوارنگاره کشور است که با قابلیت دو وجهی، جلوه بصری خوبی را به میدان انقلاب بخشیده است و به مناسبت‌های مختلف، طرح‌هایی بر روی این دیوارنگاره نصب می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.