دومین روز رقابت‌های بین المللی کبدی، جام فجر مقاومت که به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود، شامگاه دوشنبه با راهیابی تیم‌های ایران الف و پاکستان به دیدار نهایی این مسابقات پایان یافت.

ایران و پاکستان به دیدار نهایی مسابقات بین‌المللی کبدی سبزوار راه یافتند

به گزارش قدس خراسان، این مسابقات با حضور هفت تیم شامل ۲ تیم از ایران، ۲ تیم از عراق و نیز تیم‌های پاکستان،‌ لبنان و فلسطین به مدت سه روز در سبزوار برگزار می‌شود، که امروز در نیمه نهایی این مسابقات ایران الف با نتیجه ۴۸ بر ۳۹ از سد ایران ب گذشت و پاکستان با نتیجه ۵۰ بر ۴۵، عراق الف را شکست داد.

بدین ترتیب فردا در آخرین روز این رقابتها تیم های ایران الف و پاکستان در دیدار پایانی مقابل هم صف آرایی می‌کنند و تیم‌های ایران ب و عراق الف نیز دیدار رده بندی را برگزار خواهند کرد.

امروز در دیگر دیدارهای روز دوم این مسابقات، ایران ب با نتیجه ۶۰ بر ۲۷ عراق ب را در هم کوبید، پاکستان با نتیجه ۵۴ بر ۳۱ از سد لبنان گذشت و ایران الف نیز با نتیجه ۵۶ بر ۳۷ عراق الف را مغلوب کرد.

مسابقات مزبور با پیام صلح و دوستی و با هدف تقویت و انسجام تعاملات فرهنگی و ورزشی کشورهای اسلامی منطقه برنامه ریزی شده است و دانشگاه حکیم سبزواری نخستین میزبانی خود از برپایی یک رویداد ورزشی بین المللی در این سطح را تجربه می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.