فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن از شناسایی و متهمی خبر داد که به صورت اینترنتی اقدام به برداشت غیر مجاز مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال از حساب بانکی یکی از شهروندان کرده بود.

شناسایی متهم سرقت اینترنتی در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، سرهنگ محمود مختاری اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال به صورت اینترنتی و غیر مجاز از حساب بانکی‌اش، پیگیری موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسکن تصریح کرد: کارشناسان پلیس فتا پس از یک سری تحقیقات تخصصی دریافتند متهم با ساخت نرم‌افزار تقلبی یک بانک، اطلاعات کارت بانکی مالباخته را حین نصب این برنامه در اختیار گرفته و نسبت به برداشت غیر مجاز به صورت مجازی اقدام کرده است.

وی با اشاره به شناسایی متهم در استان البرز افزود: با سرعت عمل کارشناسان پلیس فتای بردسکن مبلغ مورد نظر با هماهنگی مقام قضایی در حساب مقصد مسدود و پرونده جهت دستگیری متهم به دادسرای استان مربوطه ارجاع داده شد .

مختاری با اشاره به اینکه اکثر برداشت‌های غیر مجاز در نتیجه اعتماد بیجا به دیگران و یا استفاده از درگاه‌های نامطمئن انجام می‌شود به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه اطلاعات بانکی خود را در اختیار اشخاص غیر قرار نداده و امورات بانکی را شخصاً و از درگاه‌های مطمئن انجام دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.