عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و محاسبات مجلس با بیان  اینکه خودروهای داخلی باید به سمت تکنولوژی های جدید حرکت کنند، گفت: به واقع تولید این خودروها مصرف سوخت را کاهش می دهد. از این رو خودروسازان باید به سمت تولید خودروهای دوگانه سوز یا خودروهای با مصرف سوخت پایین حرکت کنند.

خودروسازان باید به سمت تولید خودروهای دوگانه سوز یا خودروهای با مصرف سوخت پایین حرکت کنند

جعفر قادری در گفت و گو با خبرنگار قدس با اشاره به راهکارهای جلوگیری از ناترازی بنزین و تاکید بر رفع  مشکلات موتور خودروهای تولیدی در داخل کشور، گفت:باید یکسری اقدامات ترکیبی در این بخش به کار گرفته شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین ما باید تلاش کنیم که بخش قابل توجه ای از خودروهایمان را برقی، هیبردی و یا «سی. ان. جی.» سوز کنیم چراکه در حال حاضر خودروهای تولید داخل مصرف سوخت بالایی دارند و امکان تولید و تامین بنزین را نداریم.

قادری با اشاره به تمرکز بر بهینه سازی مصرف سوخت در کشور تصریح کرد: ما باید خودروهایی تولید کنیم که مصرف سوخت پایینی داشته باشند. خودروسازان باید به سمت تولید خودروهای دوگانه سوز یا خودروهای با مصرف سوخت پایین حرکت کنند.

وی با بیان اینکه باید تولید برق در کشور را افزایش دهیم بیان کرد: از این رو بخشی از تجهیزات  به مانند ایستگاه شارژ خودروهای برقی به کار گرفته خواهد شد و ما می توانیم روی این موارد متمرکز شویم بنابراین این موارد باید در سبد سوختی ما قرار گیرد.

قادری بیان کرد: همچنین خودروهای ما باید به سمت تکنولوژی های جدید بروند چراکه این خودروها مصرف سوخت را کاهش می دهد از این رو دولت و خودروسازان باید از این قبیل موضوعات حمایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.