سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بُردن تیم کشورمان نباید به فکر حریفان خطور کند، گفت: عملکرد امیر قلعه‌نویی فوق‌العاده بوده و می‌تواند با هوش بالایی که دارد، تیم را به موفقیت برساند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران: غلبه بر ایران نباید به ذهن حریفان خطور کند/ عملکرد قلعه‌نویی عالی بود

به گزارش قدس آنلاین حشمت مهاجرانی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: موفقیت تاریخی تیم ملی ایران برابر ژاپن با مربی ایرانی باعث افتخار و سربلندی تمام جامعه فوتبال و مردم ایران است. در فوتبال همیشه روزهای خوب و بد وجود دارد. تیم ما صبر و حوصله‌ای مثال زدنی در این بازی داشت.

وی در مورد اینکه چه عاملی باعث برتری تیم ملی برابر ژاپن شد، بیان کرد: خلاقیت بازیکنان و توانایی‌ آنها مثال زدنی است و با اضافه شدن فاکتور غیرت به این تیم می‌تواند هر کار ناممکنی را ممکن کند. ما باید آنقدر قوی باشیم که حتی تیم حریف در ذهن خود به فکر بردن ما نباشد و اینگونه است که می‌توانیم بر هر حریفی چیره شویم. در نیمه نهایی هم باید از همان ابتدا این فاکتور را با خود در بازی داشته باشیم. همیشه گفته‌ام ما یک فاکتور داریم که هیچ تیمی در آسیا آن را ندارد و آن نیز غیرت و تعصب بازیکنان ماست و این جدا از هر فاکتوری می‌تواند رمز پیروزی ما باشد. در این موفقیت همه شریک هستند. از کادرفنی و بازیکنان گرفته تا من و شما.

سرمربی سابق تیم ملی ایران درباره گریه بازیکنان تیم ملی در پایان بازی با ژاپن، گفت: این گریه، نشان از عظمت، بزرگی و غیرت آنهاست تا جایی که هر حرکت آنها قوت قلبی برای همه بود. بازیکنان نشان دادند با تمام وجود بازی می‌کنند و نسبت به پیراهنی که بر تن دارند متعهد هستند و تا پای جان برای آن تلاش می‌کنند. در زمین بازی برای عظمت خودشان و مردم و ایران مبارزه می‌کنند و تا رسیدن به هدف نهایی پا پس نخواهند کشید.

مهاجرانی در مورد بازی فردا شب ایران و قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌ها، بیان کرد:‌ در تمام نقاط زمین، نسبت به قطری‌ها برتری داریم اما نباید فراموش کنیم این تیم مدافع عنوان قهرمانی‌ است و از امتیاز میزبانی سود می‌برد. این مساله می‌تواند کار را برای ما سخت کند، اما در بازی با ژاپن نشان دادیم مقابل هیچ تیمی پا پس نمی‌کشیم. تیمی که من دیدم شانس زیادی برای قهرمانی دارد. بازیکنان ما فاکتور های لازم برای قهرمانی را دارند، آنها در چند تورنمنت مختلف در کنار هم بازی کرده‌اند و با تجربه هستند و به خوبی از هم شناخت دارند.

وی درباره عملکرد سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: امیر قلعه‌نویی تا این جا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و تیم را به بهترین شکل ممکن هدایت کرده است. او به خوبی می‌داند برای رسیدن به قهرمانی باید باهوش و سنجیده عمل کند. ما با مربی ایرانی نشان دادیم حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و در آستانه قهرمانی آسیا هستیم و باید نگاه خود را نسبت به مربیان داخلی تغییر دهیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.