سرپرست فرمانداری تایباد گفت: ۴۶۰ دانش‌آموز رای اولی در این شهرستان مرزی خراسان رضوی امسال نخستین حضور در انتخابات و مشارکت سیاسی را تجربه می‌کنند.

۴۶۰ رای اولی تایبادی مشارکت در انتخابات را تجربه می‌کنند

به گزارش قدس خراسان، مهدی شیردل روز چهارشنبه در همایش بزرگ رای اولی‌های شهرستان تایباد اظهارکرد: شما دانش آموزان آینده سازان ایران اسلامی با شرکت در این عرصه تاریخی در سرنوشت کشور خود سهیم شده‌اید.

سرپرست فرمانداری تایباد ادامه داد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در بین قشرهای مختلف جامعه بویژه جوانان است تا بتواند به اهداف شوم خود برسد.

وی اظهار کرد: نوجوانان و جوانان با توجه به شرایط زمان تاثیرگذار در سرنوشت کشور هستند، چه در زمان جنگ تحمیلی که جان خود را فدا کردند و چه اکنون که با حضور در عرصه های مختلف ورزشی، فرهنگی و علمی جایگاه واقعی ایران را به جهانیان نشان داده اند.

شیردل با خطاب به جوانان که نباید در انتخاب افراد سلیقه ای عمل کنند، گفت: انتخاب فرد اصلح باید بر اساس شایسته گزینی باشد، چراکه انتخاب اصلح می‌تواند مشکلات کشور را در عرصه های مختلف برطرف کند.

سرپرست فرمانداری تایباد بیان کرد: یکی از رویدادهای مهم کشور که از افتخارات نظام ما محسوب می شود، برگزاری انتخابات و موضوع مردم سالاری دینی است و اینکه خود ملت در تعیین سرنوشت کشورشان نقش دارند.

وی اضافه کرد: انتخابات جایگاه والایی در تعیین سرنوشت کشور دارد و اقتدار و صلابت ایران اسلامی را به همه جهانیان که به برگزاری این رویداد تاریخی چشم دوخته اند، نشان خواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.