رئیس مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین از اخذ نظر مساعد وزیر علوم و کمیسیون هیات امنا جهت ارتقا به دانشگاه صنعتی اسفراین خبر داد.

ارتقاء مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین به دانشگاه صنعتی/۷۰درصد دانشجویان غیر بومی هستند 

به گزارش قدس آنلاین، محمد حاتمی در نشست خبری خود به دستاورد های مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در دوسال اخیر در دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: این مجتمع در بین دانشگاههای صنعتی کشور در رتبه بندی ISC رتبه١١ را کسب کرد.

وی افزود: در سالجاری این مجتمع توانسته مجوز دو رشته جدید کارشناسی مهندسی از شورای گسترش وزارت علوم را اخذ کند.

وی همچنین اخذ مجوز تاسیس سه دانشکده از هیات امنا و سازمان اداری و استخدامی کشور، اخذ مجوز جذب ٣٠ عضو هیات علمی متخصص جدید، پرداخت کلیه بدهی ها، رفاهیات، سنوات تجمیعی، مسکن و اضافه کار کارکنان و ... از سنوات قبل، ارتقای علمی اعضای هیات علمی و جذب دانشمندان یک درصد جهانی و افزایش تعداد مقالات و کتب اعضای هیات علمی را از جمله اقدامات این مجتمع در دو سال اخیر عنوان کرد.

رئیس مجتمع آموزش عالی فنی مهندسی اسفراین در ادامه مجموع تعداد دانشجویان این مجتمع آموزشی را هزار و ۳۰۰ دانشجوی با ۱۰ رشته تحصیلی برشمرد و گفت: در حال حاضر ۷۰ درصد دانشجویان این مجتمع آموزشی غیر بومی هستند.

حاتمی افزود: همچنین تاکنون اقداماتی از قیبل، تجهیز خوابگاه، کلاس های آموزشی، کارگاه و آزمایشگاه، ایجاد سالن ورزشی، مرکز مشاوره، ارائه درخواست افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی و راه اندازی آشپزخانه صنعتی در این مجموعه انجام شده است.

وی اظهار داشت: تکمیل و افتتاح پروژه های عمرانی مجموعه آزمایشگاهها، مهدکودک دانشگاه، نمازخانه شهدای گمنام و مجموعه اتاق اساتید بالغ بر ١٠٠ میلیارد ریال از دیگر دستاوردهای دولت سیزدهم در مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی است.

این مسئول در خصوص ساختمان آموزشی این مجتمع نیز گفت: این ساختمان اکنون با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی، در ۵ طبقه و با زیربنای دو هزار و ۵۰۰ متر مربع از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان مبلغ ۱۰۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.