کریم بنزما و مربی الاتحاد در تمرین روز دوشنبه با یکدیگر تنش لفظی پیدا کردند و ستاره فرانسوی زمین را با عصبانیت ترک کرد.

بحران جدید در الاتحاد/ درگیری شدید کریم بنزما با گایاردو و قهر ستاره سابق رئال

به گزارش قدس آنلاین طبق ادعای رسانه سعودی "الریاضیه"، کریم بنزما و مارسلو گایاردو در تمرین دوشنبه با هم درگیر شدند و ستاره فرانسوی در نهایت تمرین را رها کرد.

بازگشت بنزما با جنجال همراه بود. بازیکن سابق رئال مادرید پس از چند هفته دوری از تمرینات به دلایل غیرموجه و خط خوردن از اردوی دبی، به تمرینات الاتحاد بازگشت ولی گویا وضاع اصلا خوب پیش نرفته است.

ستاره  الاتحاد برای شروع تمرینات گروهی وارد زمین شد و باشگاه از طریق رسانه رسمی خود عکس هایی از بنزما در داخل زمین منتشر کرد اما لحظاتی بعد مارسلو گایاردو به این بازیکن فرانسوی دستور داد که انفرادی کار کند و فعلا شرایط تمرین گروهی را ندارد.

کریم با این استدلال که او تمرینات انفرادی را در هفته های اخیر زیر نظر مربیان باشگاه سپری کرده بود و توان بدنی لازم برای تمرین گروهی را دارد قصد اضافه شده به گروه را داشت ولی با ممانعت مربی ارژانتینی روبرو شد. اتفاقی که باعث بنزما عصبانی شد و در نهایت زمین را ترک کرد. روز گذشته الاتحاد عکس های بنزما را در حال تمرین با سایر بازیکنان ذخیره و مصدوم منتشر کرد. وضعیت بلاتکلیف بنزما در اتحاد همچنان ادامه دارد و باید دید مشکلات او با گایاردو به کجا خواهد رسید.

منبع: خبر ورزشی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.