رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در تعطیلات پیش‌رو سطح اشغال هتل‌های مشهد به ۸۰ درصد برسد.

پیش‌بینی سطح اشغال ۸۰ درصدی برای هتل‌های مشهد در تعطیلات پیش‌رو

به گزارش قدس خراسان، محمود مادرشاهیان در خصوص پیش‌بینی‌اش از ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در تعطیلات پیش‌رو اظهار کرد: در تعطیلات پیش‌رو که شامل مبعت پیامبر اکرم(ص) و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است، پیش‌بینی می‌کنیم هتل‌های مشهد به سطح اشغال ۸۰ درصدی برسند.

وی افزود: استقبال بسیار خوبی از هتل‌های مشهد در تعطیلات پیش‌رو صورت گرفته است. بسیاری از مسافران که مشتاق زیارت امام رضا(ع) هستند به دلیل کمبود بلیت هواپیما و قطار در تهیه بلیت دچار مشکل شده‌ و نتوانسته‌اند به مشهد سفر کنند.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی در خصوص اینکه برای مسافران تخفیف‌ ویژه در نظر گرفته شده یا خیر، تصریح کرد: به دلیل اینکه در ایام پیک قرار داریم، از تخفیف‌های ویژه کاسته‌ایم و به هتل‌ها اعلام کرده‌ایم ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف برای مسافران در نظر بگیرند.

مادرشاهیان در خصوص تاثیر کمبود بلیت‌های هواپیما و قطار در ورود مسافران به مشهد خاطرنشان کرد: اگر مقداری وضعیت بلیت‌های هواپیما و قطار بهتر بود، سطح اشغال هتل‌های مشهد در این ۴ روز به ۹۰ درصد نیز می‌رسید.

وی اضافه کرد: هتل‌ها اغلب مسافران پروازی جذب می‌کنند. هتل‌های سه، دو و یک ستاره مسافران ریلی هم دارند، اما در حال حاضر بزرگترین مشکل ما کمبود بلیت هواپیما است که اگر این مشکل برطرف شود، خراسان رضوی بالاترین سطح اشغال هتل‌ها در کشور را خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.