فرهنگسرای ارسباران در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر،‌ میزبان گروه‌های موسیقی نواحی ایران،‌ گروه‌های کُر و اجرای ویژه کودک و نوجوان خواهد بود.

طنین ساز و آواز اقوام ایران تا اجرای ویژه کودک و نوجوان در جشنواره ۳۹ موسیقی فجر

به گزارش قدس آنلاین فرهنگسرای ارسباران در سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، هر شب در دو سانس میزبان گروه‌های موسیقی نواحی ایران،‌ گروه‌های کُر و اجرای ویژه کودک و نوجوان با حضور علاقه‌مندان خواهد بود.

بر همین اساس از ساعت ۱۸:۳۰ فلک‌الفلاک ـ فرشاد سیفی از لرستان (۲۳ بهمن‌ ماه)، وحید اسداللهی (۲۴ بهمن‌ ماه)، کلون زمان ـ حمید قنبری (۲۵ بهمن‌ ماه)، کُر آوای نیایش ـ حسین محرمی (۲۶ بهمن‌ ماه) و اجرای ویژه کودک و نوجوان (۲۷ بهمن‌ ماه) روی صحنه خواهند رفت.

فرهنگسرای ارسباران هر شب ساعت ۲۱:۳۰ نیز میزبان اجراهای جشنواره موسیقی فجر خواهد بود.

ندای تفتان ـ محمد ریگی‌پناه از سیستان و بلوچستان (۲۳ بهمن‌ماه)، سرنا و دهل با رمضانعلی سعیدی نیا و جواد کریمی و دوتار شمال خراسان با اجرای جمشید ولی‌نژاد (۲۴ بهمن‌ ماه)، سرنا و دهل با علی‌جعفر سپهوند و محمد سپهوند و اجرای حمیدالله سیدزاده از سراوان (۲۵ بهمن‌ ماه)، گروه کُر مهر وطن ـ مسعود نکویی (۲۶ بهمن‌ ماه) و نوای سیمره ـ مهران غضنفری (۲۷ بهمن‌ ماه) روی صحنه خواهند رفت.

تالار وحدت، تالار رودکی، سالن سوره، فرهنگسرای بهمن، سالن کوشک باغ هنر و سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی نیز دیگر میزبانان اجراهای این دوره از جشنواره موسیقی فجر هستند و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می توانند به اینجا مراجعه کنند.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن ماه امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربَد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار می شود و جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.