ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یکی دیگر از نظامیان خود به دست رزمندگان مقاومت اذعان کرد.

اذعان رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی در غزه به دست رزمندگان مقاومت

به گزارش قدس آنلاین، رژیم صهیونیستی به هلاکت یکی دیگر از نظامیان خود در جریان نبرد با رزمندگان مقاومت در غزه اذعان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به هلاکت یکی دیگر از نظامیان خود در غزه اعلام کرد که این نظامی دسامبر گذشته در نبردهای نوار غزه زخمی شده و بر اثر شدت جراحات وارده از پا درآمده است.

با کشته شدن این نظامی صهیونیست، تلفات ارتش رژیم غاصب از آغاز جنگ در غزه در هفتم اکتبر (۱۵ مهر) طبق آنچه صهیونیست‌ها اعلام کرده اند به ۵۶۴ نفر افزایش پیدا کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» در ۷ اکتبر به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از نظامیان کشته شده خود را اعلام می کند، با گذشت بیش از ۴ ماه از جنگ غزه، حجم خودسانسوری خود را بسیار بالاتر برده است. بسیاری از خانوداه‌های نظامیان صهیونیست از سرنوشت فرزندان اعزامی خود به نوار غزه اطلاع کمی دارند. هرگاه یک خبرنگار و یا یک نظامی صهیونیست آماری ارایه دهد و ولوله ای در سرزمین های اشغالی ایجاد می شود. همچون آماری که چندی پیش یک افسر صهیونیست درباره کشته های این رژیم در نوار غزه افشا کرد.

این نظامی صهیونیست که به تازگی از جنگ غزه بازگشته در فیلمی که در شبکه ها و رسانه های مختلف منتشر شده با رد آمار تلفات ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی در جنگ غزه، از هلاکت ۳ هزار نظامی صهیونیست و همچنین زخمی شدن ۱۱ هزار نظامی دیگر خبر می دهد؛ آماری که برخی از منابع صهیونیستی نیز آن را تایید کرده اند. کتمان آمار حقیقی شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه غزه، به دلیل ترس از واکنش های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین های اشغالی صورت می‌گیرد.

شمار تانک ها، خودروهای زرهی، نفربرها و بولدوزرهای منهدم شده صهیونیست ها در طول جنگ غزه نیز از مرز ۹۰۰ دستگاه گذشته که خسارت سنگینی برای صهیونیست ها محسوب می‌شود؛ البته باید ده‌ها خودرو و تانک منهدم شده صهیونیست ها در شمال فلسطین اشغالی توسط حزب الله را نیز به آن افزود.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که مدت زمان خدمت نظامی برای مردان و زنان در ارتش این رژیم به سه سال افزایش یافته است. پیشتر رسانه‌های صهیونیستی گزارش داده بودند، نظامیان صهیونیستی که از جنگ غزه بازگشته‌اند تمایلی برای حضور مجدد در جبهه‌های جنگ ندارند. همچنین بسیاری از نظامیان صهیونیست پس از خروج از میدان‌های جنگ دچار مشکلات روحی و روانی شده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.