در مراسمی با حضور مردم و فرماندار بردسکن، بخشدار مرکزی و تعدادی از روسای ادارات پروژه روشنایی در ورودی روستای شفیع آباد و روستای نظام اباد از توابع بخش مرکزی بردسکن افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح ۳ پروژه خدماتی و تولیدی در بردسکن

به گزارش قدس خراسان، علی اکبر یوسفیان اظهار کرد: عملیات نصب تیر و تامین روشنایی در ورودی روستای شفیع آباد بطول ۴۰۰ متر در راستای رفع نقاط پرحادثه اجرا شد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بردسکن با بیان اینکه رفع نقاط پرحادثه در سطح حوزه استحفاظی از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، افزود: در این راستا، این اداره اخیرا نسبت به تامین روشنایی در محور شریانی بردسکن به خلیل آباد (ورودی روستای شفیع آباد) بطول ۴۰۰ متر با اعتباری حدود ۱ میلیارد تومان و محور شریانی بردسکن،سبزوار (تقاطع روستای نظام آباد) با اعتباری حدود ۶۰۰ میلیون تومان اجرا کرده است.

وی افزود: نصب تیر و تامین روشنایی در ورودی روستای شفیع آباد که یکی از نقاط پرحادثه در سطح حوزه استحفاظی بشمار می رفت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و لذا با تامین تیر و متعلقات مربوطه این اداره نسبت به روشنایی نقطه مذکور اقدام کرد و همچنین در تقاطع روستای نظام آباد که تقاطع فرعی به اصلی با محور بردسکن،سبزوار میباشد،این نقطه هم اصلاح شد. 

همچنین به همین مناسبت یک واحد مرغداری در زمینی به مساحت ۸۰۰۰ متر مربع و با ظرفیت جوجه ریزی ۲۰ هزار قطعه افتتاح شد. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.