رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: تکمیل ۶ طرح نیمه‌تمام ورزشی در این شهرستان نیازمند ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار است.

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی در گناباد نیازمند ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار است

به گزارش قدس خراسان، علی اصغر اکبری اظهار کرد: کل اعتبار مورد نیاز برای طرحهای نیمه تمام ورزشی در گناباد ۲۶۰ میلیارد ریال بود که ۱۱۰ میلیارد ریال آن طی سال جاری اختصاص یافت و ۱۵۰ میلیارد ریال دیگر مورد نیاز است.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گود ورزشهای باستانی روستای بیلند گناباد را به عنوان بزرگترین گود ورزش‌های باستانی شرق کشور، سالن های ورزشی روستاهای «سنو و باغ آسیا» ، ۲ چمن مصنوعی و خانه جوان را از جمله طرح‌های نیمه تمام ورزشی این شهرستان عنوان کرد.

وی ادامه داد: همچنین هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای بازسازی و تجهیز تعدادی اماکن ورزشی این شهرستان مورد نیاز است.

اکبری ادامه داد: ساخت "خانه جوان" گناباد در زمینی به وسعت ۶۶۰ متر مربع و با اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال از سال ۱۳۹۷ آغاز شد و در بهمن ماه سال ۱۳۹۹ به عنوان نخستین خانه جوان استان خراسان رضوی افتتاح شد که به دلیل تکمیل نبودن امکانات هنوز به بهره برداری نرسیده و ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد گفت:‌ ۶ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل خانه جوان شهرستان گناباد طی سال جاری اختصاص یافته و بعد از این تخصیص اعتبار روند تکمیل این طرح آغاز می‌شود و حداقل ۱۰ میلیارد ریال دیگر برای تکمیل و بهره‌برداری نهایی آن مورد نیاز است.

اختصاص پنج میلیارد ریال برای تامین تجهیزات ورزشی گناباد

رییس اداره ورزش و جوانان گناباد همچنین از تخصیص افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار برای تامین تجهیزات ورزشی شامل تشک تاتامی، تشک کشتی و سایر اقلام ورزشی مورد نیاز برای روستاها و هیات‌های ورزشی این شهرستان طی یک سال گذشته خبر داد.

وی افزایش ۹۶ درصدی تعداد باشگاه‌های ورزشی دارای مجوز شهرستان گناباد را از دیگر اقدامات شاخص طی یک سال گذشته عنوان کرد و گفت: اکنون ۴۳ باشگاه ورزشی در گناباد فعالیت دارند.

اکبری با اشاره به تجهیز هفت خانه ورزش روستایی در گناباد، بیان کرد: ۱۳ زمین چمن مصنوعی ورزش از ابتدای دولت سیزدهم در مناطق روستایی گناباد افتتاح شده و یا در آستانه افتتاح قرار دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.