نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: دستاوردهای دولت اکنون در غباری قرار گرفته است و این در حالی است که این اقدامات تضمین کننده پیشرفت و آبادانی در کشور ایران است.

دستاوردهای دولت تضمین کننده پیشرفت آینده کشور است

به گزارش قدس خراسان، آیت‌الله سید احمد علم الهدی عصر جمعه و در حاشیه حضور در نمایشگاه ملی رویداد روایت پیشرفت، اظهار کرد: برگزاری اینگونه نمایشگاه‌ها، ابتکار بسیار خوبی است که از نظر کیفیت و اصل موضوع آن بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: مردم اگر مجاهدت‌های انجام شده را لمس کنند، واقعیت‌ها را بهتر درک خواهند کرد و این در حالی است که شاهد آن هستیم که زندگی مسؤولان در رده‌های مختلف از شخصی به کاری تبدیل شده و مردم در حال متوجه شدن این موضوع هستند.

وی گفت: ولی به واسطه برخی مشکلاتی که در زندگی و معیشت مردم وجود دارد که بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی همچون غباری شده است که نمی‌گذارد مجاهدت‌های انجام شده توسط مردم دیده شود، زیرا مردمی که اکنون با گرانی مواجهه هستند نمی‌توانند اقدامات انجام شده و ساختارهای زیربنایی ایجاد شده را ببینند و این در حالی است که بسیاری از اقدامات انجام شده، در آینده کشور بسیار مؤثر است.

علم الهدی با اشاره به برپایی این نمایشگاه‌ها که در برطرف کردن غبار بیان شده بسیار مؤثر است افزود: چه خوب بود که در این ایام که افراد بسیاری برای زیارت مضجع شریف رضوی به مشهد می آیند از برپایی این نمایشگاه به خوبی مطلع می‌شدند تا جهاد تبیین که آغاز شده، نتایج بهتری داشته باشد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.