فرماندار کاشمر گفت: همزمان با چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۱۱۲ طرح عمرانی و خدماتی با سه هزار میلیارد ریال اعتبار در این شهرستان بهره‌برداری شد.

بهره برداری از سه هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در کاشمر

به گزارش قدس خراسان، حجت الله شریعتمداری عنوان کرد: همچنین آغاز عملیات اجرایی چند طرح با اعتبار هفت میلیارد ریال در این ایام آغاز شد.

وی بیان کرد: بخش خصوصی در این شهرستان نزدیک به ۷۲ میلیارد ریال برای افتتاح چند طرح هزینه کرده است.

فرماندار کاشمر اظهار کرد: ۲۱ طرح توسط شهرداری کاشمر با اعتبار ۲ هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال و سه طرح نیز توسط شهرداری «فرگ قلعه» با اعتبار ۲۵۲ میلیارد ریال در این ایام به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: دهیاری ها در بخشهای مرکزی و "فرح دشت" در مجموع ۲۱ طرح عمرانی و خدماتی با اعتبار ۳۵ میلیارد و ۲۱۱ میلیون ریال افتتاح نمودند.

شریعمتداری با اشاره به افتتاح ۲۲ طرح به ارزش ۲۶۲ میلیارد و ۳۶۱ میلیون ریال توسط جهاد کشاورزی، گفت: بنیاد مسکن سه طرح با اعتبار ۵۲۱ میلیارد ریال با احتساب پرداخت تسهیلات بانکی و طرح مسکن روستایی را به بهره برداری رسانده است.

فرماندار کاشمر اظهار داشت: گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی در قالب ۱۶ پروژه با اعتبار ۲۵۱ میلیارد ریال و اجرای ۱۴ طرح مخابراتی و ارتباطاتی با اعتبار ۲۲۱ میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال از دیگر طرح های دهه فجر انقلاب در شهرستان کاشمر است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.