عملیات اجرایی ساخت ۹۵۴واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان قوچان با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی ۹۵۴ واحد نهضت ملی مسکن در قوچان

به گزارش قدس خراسان به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، همزمان با ادامه سفر استاندار خراسان رضوی به شهرستان قوچان عملیات اجرایی احداث ۹۵۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن با حضور نماینده ولی فقیه و رئیس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، فرماندار، نماینده مردم قوچان در مجلس، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان آغاز شد.

یعقوبعلی نظری در این مراسم اظهار کرد: تاکید ما بر این است که بعد از آماده‌سازی، زمین به سرعت در نتیجه مقدماتی که فراهم می‌شود در اختیار مردم قرار گیرد تا عملیات ساخت را شروع کنند.

استاندار خراسان رضوی افزود: دولت زمین و زیرساخت‌ها را تامین می‌کند اما این خود مردم هستند که باید به عنوان سازنده از زمان حداکثر استفاده را ببرند.

وی در انتها خاطرنشان کرد: این پروژه باید به عنوان یک پروژه نمونه در بخش زمانبندی هم نمونه باشد تا شاهد افتتاح واحدهای مسکونی آن در قوچان باشیم.

عباسعلی صفایی در ادامه این مراسم بیان کرد:  با درایت مدیران استانی و شهرستان گره زمین‌های شهر قوچان باز شد و امیدواریم در حوزه نهضت ملی مسکن و خود مالکی و در راستای مسکن جوانان و محرومین قدم‌هایی خوبی را بتوانیم برداریم.

فرماندار شهرستان قوچان افزود:  این سایتی که در آن حضور داریم مشکل‌هایی را پیش رو داشت که با همکاری مسئولین مرتفع شد.

وحید داعی نیز در ادامه این مراسم ضمن بیان اینکه سهمیه ساخت مسکن ما در استان تعداد ۳۹۱ هزار واحد است، گفت: ۱۹۵ هزار واحد این تعداد به صورت حمایتی است که دولت زمین و تسهیلات را به مردم ارائه می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی افزود: در قوچان تعداد ۱۵۳۹ نفر تایید نهایی هستند که تامین زمین این شهر در ۳ سایت انجام شده است.

وی اضافه کرد:۹۵۴ واحد که عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد در سایت ۴۴ هکتاری و در دوطبقه احداث خواهد شد.
گفتنی است این واحدها در زمین ۴۴ هکتاری واقع در بلوار شهید ذاکری قوچان واقع شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.