عملیات اجرایی ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهر «سیدآباد» و یک مجتمع گلخانه‌ای در شهرستان چناران با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز شد.

افتتاح یک مجتمع گلخانه‌ای در چناران با حضور استاندار خراسان رضوی

به گزارش قدس خراسان به مقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، با حضور  استاندار خراسان رضوی، نماینده مردم چناران در مجلس، فرماندار، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مقامات محلی عملیات اجرایی احداث ۷۸ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهر  «سیدآباد» شهرستان چناران آغاز شد. 

یعقوبعلی نظری در حاشیه این مراسم اظهار کرد: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان با قدرت پیش می‌رود و موانع در حال برطرف شدن است.

نظری افزود: دولت در تامین زمین، وام و زیرساخت کمک می‌کند و مردم هم باید در ساخت همت کنند که البته باید نظارت بشود. 

وی ضمن اشاره به اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت لازم در سراسر استان ادامه پیدا خواهد کرد، متذکر شد: در شرایط فعلی بیش از ۱۴۰ هزار واحد در استان در دست ساخت است که در برخی از واحدها مردم ساکن هم هستند. 

نظری خاطرنشان کرد: مصمم هستیم که قول تامین مسکن برای مردم که نقش زیادی در خانواده‌ها هم دارد، عملی بشود. 

فرماندار چناران در ادامه این مراسم بیان کرد: ۳۳۰۰ نفر از شهرستان چناران در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ۸۶۵ نفر تایید نهایی شده‌اند. 

محسن مه‌آبادی افزود: در سیدآباد ۷۸ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده‌اند که بعد از واگذاری زمین، فرآیند ساخت توسط مردم دنبال خواهد شد. 

گفتنی است‌؛ در حاشیه این مراسم قرارداد ساخت به یکی از متقاضیان نهضت ملی مسکن توسط استاندار خراسان رضوی واگذار شد. 

در ادامه برنامه سفر به شهرستان چناران یک مجتمع گلخانه‌ای به مساحت ۱.۲ هکتار و اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال با حضور استاندار خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.