سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: بیش از ۲ تن کره کاکائو تاریخ‌مصرف گذشته کشف‌شده از یک واحد تولیدی لبنی در این استان معدوم شد.

انهدام بیش از ۲ تن کره کاکائو تاریخ‌مصرف گذشته در گرمسار

به گزارش قدس آنلاین  حمیدرضا حافظی سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان اظهار کرد: بیش از ۲ تن کره کاکائو تاریخ‌مصرف گذشته کشف‌شده از یک واحد تولیدی لبنی در این استان توسط معاونت غذا و داروی این دانشگاه معدوم شد.

وی بیان کرد: کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در بازدید سرزده از یک واحد تولیدی محصول لبنی، اقدام به توقیف و پلمب بیش از ۲ تن کره کاکائو تاریخ‌مصرف گذشته از این واحد کردند.

سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان ادامه داد: پس از تشکیل پرونده قضائی و طی مراحل قانونی و پس از صدور رأی قطعی از سوی مراجع ذی‌صلاح قضائی با هماهنگی لازم با اداره محیط زیست و اداره پسماند شهرداری، محصولات تاریخ گذشته توسط کارشناسان واحد نظارت بر مواد غذایی شبکه بهداشت و درمان شهرستان گرمسار معدوم شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.