حضور حماسی و پرشکوه مردم از اقشار مختلف در جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با بازتاب وسیعی از سوی رسانه های خارجی مواجه شده است.

بازتاب جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در رسانه‌های خارجی

مراسم راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از صبح امروز یکشنبه با حضور پرشور مردم در در ۳۸ هزار روستا و ۱۴۰۰ شهر آغاز شد. اگرچه ساعت رسمی آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن از سوی مسئولان ساعت ۹ و نیم صبح اعلام شده بود اما مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی بسیار زودتر در مسیرهای راهپیمایی حضور پیدا کرده‌اند.

مراسم جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی با حضور گسترده مردم ایران در نقاط مختلف کشور از بازتاب گسترده‌ ای در رسانه‌ های خارجی برخوردار بود.

شبکه المیادین اقدام به پوشش مراسم کرده است و خبرنگار این رسانه لبنانی از حال و هوای مراسم برای مخاطبان خود گزارش داد.

بازتاب جشن ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی در رسانه‌های خارجی

خبرگزاری آسوشیتدپرس در بازتاب این رویداد گزارش کرد که هزاران ایرانی امروز (یکشنبه) در خیابان‌ها و میدان‌های مهم شهرهای خود که به مناسبت جشن انقلاب شهر خود با پرچم‌ها، بادکنک‌ها و پارچه نوشته‌هایی تزئین شده بود که در آن‌ها شعارهای انقلابی و دینی نوشته شده بود، راهپیمایی کردند.

آسوشیتدپرس گزارش کرد که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در بحبوحه تشدید تنش‌ها در غرب آسیا به واسطه تداوم جنگ غزه در حال برگزاری است.

این خبرگزاری آمریکایی سپس به طور خاص به راهپیمایی جشن انقلاب در تهران اشاره کرد و نوشت که مردم تهران با تکان دادن پرچم جمهوری اسلامی ایران و حمل پلاکاردهایی که بر روی آن‌ها «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نوشته شده بود، شعار سرمی‌دادند.

تصاویر منتشر شده از مراسم جشن انقلابف نشان می‌دهد که راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور گسترده مردم در شهرهای مختلف کشور در حال برگزاری است. علیرغم اینکه آغاز مراسم در تهران از ساعت ۹:۳۰ اعلام شده، اما هم اکنون بسیاری از مسیرهای راهپیمایی مملو از جمعیت است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.