۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
کد خبر: 964017

جمعی از مسئولان و فرماندهان امروز در کنار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.

مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه گفتند؟

جمعی از مسئولان و فرماندهان امروز در کنار مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند.

وزیر دفاع: مردم همواره پای کار نظام ایستاده‌اند

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن به مناسبت چهل‌ و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درباره پیام حضور مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: مردم فهیم و انقلابی ما همواره در روز ۲۲ بهمن هر سال در راهپیمایی شرکت می‌کنند برای اینکه به دنیا نشان دهند که پای کار نظام و انقلاب ایستاده‌اند و از محرومین، مظلومین، ملت مظلوم و مقتدر فلسطین و جبهه مقاومت حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی نشانه این است که مردم با دشمنان خدا و نظام یعنی جبهه استکبار و نظام سلطه همواره در ستیز هستند، افزود: مردم حتما با همین شور و هیجان در انتخابات هم شرکت و دشمن را ناامید می‌کنند.

مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه گفتند؟

وزیر دفاع در پاسخ به این سوال که در این ۴۵ سال چقدر به تحقق عدالت نزدیک شده‌ایم؟ یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بهترین نظام در سطح دنیاست و مردم ما بهترین مردم هستند. شما وقتی به حضور مردم در ۲۲ بهمن نگاه می‌کنید این حضور نشان می‌دهد که این عدالت برقرار شده و نظام توفیقات بسیار بزرگی داشته و به همین دلیل مردم همواره پای کار ایستاده‌اند و در راهپیمایی‌ها و انتخابات شرکت و از نظام حمایت می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: ما واقعا باید خدا را به دلیل این همه نعمات بزرگی که داده و بزرگترین نعمت الهی که هدایت است شاکر باشیم و این انقلاب نشان‌دهنده همین هدایت الهی برای مردم ماست.

مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه گفتند؟

استاندار تهران: حضور گسترده ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن اتحاد ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد

علیرضا فخاری استاندار تهران در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور گسترده ملت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بار دیگر اتحاد ایران اسلامی را به جهانیان نشان داد و دشمن را ناامید کرد.

وی افزود: با اتحاد مسیر پر پیچ و خم را همانند گذشته طی می کنیم و مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان خواهیم زد.

مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه گفتند؟

شریعتمداری: مردم همچون همیشه پر شمار و با حال و هوای انقلابی آمدند

حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان و نماینده ولی فقیه در مؤسسه کیهان در حاشیه مراسم راهپیمایی سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگویی با اشاره به حضور پر شور مردم در این راهپیمایی گفت: الحمدلله می‌بینیم که مردم مثل همیشه پر شمار و با حال و هوای انقلابی آمدند.

وی افزود: هیچ کشوری در دنیا نیست که سالگرد پیروزی خود را به این شکل بار دیگر به عرصه قضاوت مردم گذاشته باشد؛ ممکن است در سالنی جشنی بگیرند اما به این شکل هرگز نبوده است. ما همه ساله ۲۲ بهمن‌مان را با عظمت برگزار می‌کنیم و حضور مردم و اعتقاد و اعتماد مردم به نظام اسلامی را به رخ همه می‌کشیم.

شریعتمداری همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در این انتخابات عنوان کرد: جنس راهپیمایی ۲۲ بهمن و حضور در انتخابات یکی و هر دو برای تایید نظام است و در هر دو باید حضور پیدا کرد.

مسئولان در راهپیمایی ۲۲ بهمن چه گفتند؟

وزیر نفت: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن موجب افزایش اقتدار نظام است

جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال درباره حضور مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: الحمدالله امروز خروش و حضور مردم بعد از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب نشان می‌دهد که مردم پشت نظام و رهبرشان هستند.

وی همچنین تاکید کرد: این مسئولیت ما مسئولین را دوچندان می‌کند. قطعاً حضور این مردم اقتدار نظام را بیشتر می‌کند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.