پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: برخی در ظاهر استقلالی هستند اما منافع آنها ایجاد می‌کند که آنها را رو در روی هم قرار دهند. اینها خیانتکار هستند و هواداران استقلال نباید گول آنها را بخورند.

پیشکسوت باشگاه استقلال: هواداران گول نخورند/ با اولین باخت ورزشگاه روی سر درویش خراب می‌شود

علی لطیفی اظهار داشت: هر روز اخبار متفاوتی درباره نقل و انتقالات باشگاه استقلال مطرح می‌شود. اینکه چه نفراتی قرار است در فهرست این تیم قرار بگیرند و جدا شوند، به صورت قطعی مشخص نیست. نظر شخصی من این است که تیم استقلال نسبت به فصل قبل که ریکاردو ساپینتو هدایت آبی‌پوشان را بر عهده داشت، در خط هافبک و دفاع‌ تقویت شد اما در فاز هجومی با جدایی مهدی قایدی و محمد محبی با ضعف روبرو شد و درست به این علت در بازار زمستانی به دنبال جذب نفرات هجومی است.

وی ادامه داد: با توجه به سبکی که جواد نکونام دارد و تیم‌های او در زمین خودی جمع می‌شوند و ضد حمله می‌زنند، این دو نفر خیلی می‌توانستند کمک کنند اما ماندن آنها به دلایلی که خودتان بهتر از هر کس دیگری می‌دانید صورت نگرفت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: بحرانی که برای سپاهان در نیم فصل اول شکل گرفت، باعث شد تا این تیم با چالش و حاشیه‌های زیادی همراه شود. این حاشیه‌ها می‌توانست هر تیمی را نابود کند اما ساماندهی قوی این باشگاه باعث شد تا در کورس قهرمانی قرار بگیرد. پرسپولیس نیز در جریان هستید که چه اتفاقاتی برای این تیم رخ داده است. این تیم با تغییرات در کادر فنی مواجه شده و سرمربی شدن اوسمار ویرا برای آنها نقطه قوت نخواهد بود. پرسپولیس در بازی‌های دوستانه متحمل شکست شده و به طور حتم با اولین باخت این تیم در لیگ برتر، ورزشگاه بر سر درویش و اوسمار خراب خواهد شد. برخی از پیشکسوتان پرسپولیس نیز که نمی‌خواستند و علاقه نداشتند اوسمار جانشین یحیی گل محمدی شود، در آتش این اختلاف خواهند دمید و به طور حتم این مربی روزهای سختی را در پایتخت پیش رو خواهد داشت.

لطیفی: هواداران استقلال گول نخورند/با اولین باخت ورزشگاه روی سر درویش و اوسمار خراب می‌شود

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: من نه پرسپولیس و نه تراکتور و نه هیچ تیم دیگری را رقیب استقلال در راه قهرمانی نمی‌بینم. اگر آبی‌پوشان تهرانی بتوانند در فاز هجومی تقویت شودند جدی‌ترین گزینه برای قهرمانی در کنار سپاهان اصفهان خواهند بود. زردپوشان اصفهانی یک سر و گردن بهتر از مدعیان دیگر هستند و به طور حتم وقتی فصل به پایان برسد یکی از دو تیم سپاهان و یا استقلال جام را بالای سر خواهند برد.

لطیفی تصریح کرد: جواد نکونام سه لیست در اختیار باشگاه استقلال قرار داد. همان موقع که فهرست اول و دوم او رسانه‌ای شد، من گفتم که این بازیکنان نه به استقلال خواهند آمد و نه مجوز حضور آنها برای حضور در استقلال صادر خواهد شد. همان زمان گفتم این لیست‌ها بازی است، این زرنگی اوست. نکونام خودش می‌داند چه نفراتی قابل جذب هستند و چه نفراتی جذب نمی‌شوند. او سال‌ها در فوتبال اروپا بوده و به الگوبرداری از آنجا این کار را انجام می‌دهد. او فهرست‌هایی را منتشر کرد که اگر استقلال نمی‌تواند بگیرد، تیم‌های دیگر نیز نتوانند آنها را به خدمت بگیرند. این‌ها بحث روانی است که جواد نکونام به بهترین شکل ممکن آن را انجام داد. من خود همواره در تیم‌هایی که بودم بی‌پول بوده و مشکلات مالی بسیاری داشته‌اند و برای اینکه بتوانم به تیم خود و رقبا شوک وارد کنم کارهای روانی انجام می‌دادم.

وی عنوان کرد: علی خطیر و جواد نکونام هر دو به موفقیت استقلال فکر می‌کنند. من همان موقع نیز که این دو نفر آشتی کردند بسیار خوشحال شدم اما تنها ناراحتی من این بود که چرا علی دبیر آنها را آشتی داده است؟ در اینکه دبیر قصد خیرخواهی داشت شکی نیست اما مگر باشگاه استقلال کم پیشکسوت بزرگ دارد. من می‌توانم برای شما لیستی از پیشکسوتان استقلال نام ببرم که در فوتبال ایران اسطوره هستند؛ علی جباری، نصر الله عبداللهی، بهتاش فریبا، جواد زرینچه، اکبر کارگر جم و خیلی‌های دیگر باید این کار را انجام دادند، مگر الان که علی دبیر و عباس جدیدی اختلاف دارند، یک پیشکسوت فوتبالی می‌رود آنها را آشتی دهد؟

لطیفی تصریح کرد: خطیر و نکونام دوستان من هستند. با نکونام همبازی بودم و علی خطیر دوست من است. می‌دانم هر دوی آنها استقلالی هستند. آن موقع که من در پاس حضور داشتم، جواد نکونام از تیم جوانان به بزرگسالان آمده بود. او نه تنها خودش بلکه خانواده‌اش عاشق استقلال هستند. او همیشه نزد من می‌آمد و درباره استقلال حرف می‌زد و می‌گفت آرزو دارم روزی در استقلال بازی کنم. خطیر تحصیل‌کرده است و پله‌های مدیریت را طی کرده تا به جایگاه امروزی رسیده است. این دو نفر در کنار هم می‌توانند استقلال را به موفقیت برسانند و اگر اختلاف و ناراحتی وجود داشته باشد تیم ضربه می‌خورد.

لطیفی: هواداران استقلال گول نخورند/با اولین باخت ورزشگاه روی سر درویش و اوسمار خراب می‌شود

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: خیلی‌ها نمی‌خواهند که خطیر و نکونام ارتباط خوب و صمیمانه‌ای با هم داشته باشند. اینها برای اینکه مدیرعمل و سرمربی وارد چالش بشوند دست به هر کاری می‌زنند. برخی دیگر نیز در ظاهر استقلالی هستند اما منافع آنها ایجاد می‌کند که آنها را رودرروی هم قرار دهند. اینها خیانتکار هستند و هواداران استقلال نباید گول آنها را بخورند. لازمه موفقیت هر تیم فوتبالی تفاهم میان تمامی مجموعه تیم است. آنها زمانی به موفقیت می‌رسند که همدل و متحد باشند نه اینکه هر کسی ساز خودش را بزند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهروز ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    0 0
    🙏🙏🙏🙏💙💙💙💙