سخنگوی دولت با اشاره به اهتمام ویژه دولت نسبت به تحقق وعده ساخت مسکن، گفت: ساخت مسکن را باید به‌گونه‌ای راهبری کرد که همراه با ایجاد تورم نشود.

سخنگوی دولت: با هدف کنترل تورم، تولید نقدینگی کاهش پیدا کرده است / اهتمام دولت برای تحقق وعده ساخت مسکن

علی بهادری جهرمی امروز (۲۲ بهمن ماه) در نشست با مسئولان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهر شیراز، اظهار کرد: موتور پیشران کشور، نخبگان، دانشگاه‌ها و دانشجویان هستند.

وی با بیان اینکه فضای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان در کشور فراهم شده است، ادامه داد: دشمن به‌دنبال تاریک کردن فضای ذهنی نخبگان نسبت به آینده است تا فرصت تولید علم و پیشرفت نداشته باشند.

سخنگوی دولت با تصریح اینکه دشمنان از قدرت ایران در عرصه‌های مختلف می‌ترسند، بیان کرد: نتیجه استقامت ملت ایران در برابر تحریم‌ها و مقابله ایران اسلامی با استکبار در دنیا، از بین رفتن هیمنه پوشالی این قدرت‌هاست.

بهادری جهرمی با بیان اینکه امسال چند موسسه اعتباری را منحل کردیم، ادامه داد: در راستای کنترل تورم، تولید نقدینگی کاهش پیدا کرده است که با نگاه به آمارهای اقتصادی می‌توان متوجه آن شد.

او با اشاره به اهتمام دولت نسبت به تحقق وعده ساخت مسکن، گفت: ساخت مسکن را باید به‌گونه‌ای راهبری کرد که همراه با ایجاد تورم نشود و در زمینه حکمرانی بر مسائل کشور به‌صورت متوازن اداره شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.