وزیر امور خارجه سوریه نیز با تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: امروز در دیدار با وزیر امور خارجه ایران در مورد آخرین تحولات منطقه از جمله تحولات غزه و فلسطین رایزنی کردیم .

وزیر خارجه سوریه: پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی در جولان در صدر الویت‌های ماست

فیصل المقداد، وزیر خارجه سوریه بعد از دیدار و رایزنی با حسین امیرعبداللهیان، همتای ایرانی خود در یک نشست خبری مشترک با وی در دمشق گفت: جنایت های رژیم صهیونسیتی در غزه باعث شده که حقیقت تروریستی رژیم صهیونسیتی برای افکار عمومی جهان مشخص شود.

فیصل المقداد در بخشی از سخنان خود گفت: حضور نیروهای نظامی آمریکا و ترکیه در سوریه، اشغاگری و برخلاف مقررات بین المللی است.

وی در مورد حملات اخیر  رژیم صهیونسیتی به سوریه نیز تصریح کرد: این حملات چیز جدیدی نیست و مقاومت سوریه در برابر این حملات نیز مستمر و ادامه‌دار است.

فیصل المقداد در این ارتباط افزود: مقاومت در سوریه انواع و اشکال خود را دارد و مقاومت از سال های بسیار قبل در سوریه وجود داشته است .

وی با بیان این که پیش از این سوریه جنگ‌هایی با رژیم نژاد پرست صهیونیستی داشته است، ادامه داد: الان نیز سوریه در این ارتباط آماده است و البته این سوریه است که مشخص می‌کند که این جنگ چه زمانی، کجا و چطور خواهد بود.

فیصل المقداد تاکید کرد : پایان اشغالگری  رژیم صهیونیستی در جولان در صدر الویت‌های ما قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.