معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هتل "خورشید هشتم کوثر" که متعلق به این بنیاد در مشهد است می بایست در زمینه گردشگری حلال و معرفی ارزش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت کند.

هتل بنیاد شهید باید زمینه گردشگری حلال و معرفی ارزش‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت کند

به گزارش قدس خراسان، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی روز یکشنبه در مراسم افتتاحیه مجموعه‌های آبی، گردشگری سلامت، کتابخانه و سوئیت‌های دوبلکس هتل خورشید هشتم کوثر رئوف مشهد اظهار کرد: با توجه به این که این هتل به بنیاد تعلق دارد در زمینه گردشگری حلال و ارزش‌های مربوط به بنیاد شهید و امور ایثارگران به درستی فعالیت کند.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامیداشت یاد و نام امام شهدا و شهدای انقلاب و تشکر و قدردانی از سازندگان هتل خورشید هشتم کوثر مشهد ادامه داد: نزدیک به ۲ دهه از شروع ساخت و طراحی این می‌گذرد، در ابتدای دولت سیزدهم ۵۵ تا ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و با وجود این که هیچ کمکی از بنیاد در این ۲ سال نشد با استفاده از منابع داخلی خود سازمان کمتر از یک سال به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: برای ساخت این هتل، سایر سازمان‌ها در کنار هم قرار گرفتند و با تکمیل منابع، این هتل ساخته شد که این نشان می‌دهد ما در زمینه نگاه راهبردی و برنامه‌ریزی شود دچار فقدان نیستیم و به دلیل سلایق و جهت‌گیری مختلف با مشکلاتی مواجه می‌شویم.

قاضی زاده هاشمی گفت: تجربه مثبت برای ساخت این هتل نشان داد که اگر همه با هم متحد شوند می‌توانند با استفاده از ظرفیت‌هایی که وجود دارد سرمایه‌های کشور را به بهره‌برداری برسانند.

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: هتل خورشید هشتم کوثر باعث افتخار مشهد است و جزو هتل‌های ممتاز و برجسته مشهد و پر افتخار است و امیدواریم که به خوبی اداره شود.

وی اظهار امیدواری کرد که سایر برنامه‌های سازمان فرهنگی سیاحتی کوثر که شعب زیادی در کشور دارد توسعه یابد و قابل افتخار باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.