مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: ضبط مناظرات انتخاباتی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پنج حوزه از ۱۲ حوزه انتخابیه این استان پایان یافت.

ضبط مناظره نامزدهای پنج حوزه انتخابیه خراسان رضوی پایان یافت

به گزارش قدس خراسان، محسن نصرپور روز دوشنبه در حاشیه ضبط مناظره نامزدهای انتخاباتی حوزه انتخابیه قوچان و فاروج اظهار کرد: نامزدهای هر حوزه انتخابیه با حضور در «استودیو» در یک روز و سه مرحله، ۳۶۰ دقیقه مناظره و بیان دیدگاه و برنامه‌های خود را ضبط می کنند.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی بیان کرد: در مجموع ۱۵۰ نامزد از ۱۲ حوزه انتخابیه استان خراسان رضوی و ۳۰ نفر در حوزه انتخابیه «مشهد و کلات» برای ضبط و پخش تبلیغات انتخاباتی در صدا و سیمای استان ثبت نام کرده‌اند و مطابق برنامه ریزی صورت گرفته به مرور در حال ضبط این برنامه‌ها هستیم.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌کنیم با توجه به تعداد بالای نامزدهای ثبت نام شده برای حوزه انتخابیه مشهد و کلات، ضبط برنامه‌های انتخاباتی آن‌ها ۲ تا ۳ روز به طول انجامد.

نصرپور ادامه داد: طبق مصوبات ستاد انتخابات سازمان صداوسیما و هماهنگی صورت‌گرفته با ستاد انتخابات کشور، هر نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این دوره از انتخابات فرصت دارد، در مدت زمان ۲۰ دقیقه و در قالب یک کلیپ به معرفی برنامه‌های خود بپردازد.

مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی گفت: پخش برنامه های تبلیغاتی و مناظرات نامزدها از ابتدای اسفند ماه از ۱۲ کانال‌ تبلیغاتی استان پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.