سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر علاوه‌ بر میزبانی پایتخت، به طور همزمان در ۱۴ استان دیگر با ۳۳۲ اجرای صحنه ای و باحضور ۲۱۰۹ هنرمند برگزار خواهد شد.

میزبانی هم‌زمان ۱۴ استان از جشنواره موسیقی فجر

به گزارش قدس به نقل از روابط عمومی جشنواره موسیقی فجر، همزمان با برگزاری جشنواره موسیقی فجر در تهران، ۳۳۲ اجرای صحنه‌ای با حضور ۲۱۰۹ هنرمند در استان‌های آذربایجان شرقی، بوشهر، سمنان، فارس، گلستان، مرکزی، مازندران، خراسان شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، کرمانشاه، لرستان، کرمان و هرمزگان روی صحنه خواهد رفت.

آذربایجان شرقی با ۵۷ اجرا، بوشهر۱۲، سمنان۶، فارس۱۳، گلستان۲۳، مرکزی۶۶، مازندران۱۳، خراسان شمالی۳۰، کهگیلویه و بویراحمد۱۵، خوزستان۱۱، کرمانشاه۲۷، لرستان۳۵، کرمان۱۴ و هرمزگان با ۱۰ اجرای صحنه‌ای میزبان سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر خواهند بود.

سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ بهمن ماه آغاز و تا ۲۸ بهمن در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.