فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی گفت: ولایتمداری و اخلاص از مولفه‌های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی است و این نهاد انقلابی همواره در جهت عزت و افتخار طی مسیر کرده و در دفاع از ایران اسلامی و خدمت به مردم پیشرو و پیشقدم بوده است.

ولایتمداری و اخلاص از مولفه‌های مهم پاسدار تراز انقلاب اسلامی است

به گزارش قدس خراسان، سردار سرتیپ پاسدار سیدهاشم غیاثی در پیامی به مناسبت روز پاسدار  اظهار کرد: عزت و افتخار در فرهنگ پاسداری برگرفته از مبانی عاشورایی و زینبی است و آنچه این نهاد را از سایر نیروهای نظامی متمایز می‌کند توجه بنیادی به معنویت و اتکا به مفاهیم الهی است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی ادامه داد:ماه شعبان و اعیاد مبارک آن بهترین فرصت برای اُنس با معارف اهل بیت(ع) است و موفقیت های درخشان این نهاد در انجام ماموریت ها بر پایه توجه و اهمیت دادن به این مولفه های مهم و معنوی به دست آمده است.

وی گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص انقلابیگری و پاسداری از انقلاب اسلامی است و مکتب این شهید والامقام الگو و راهنمای زندگی سعادتمندانه در دنیا و آخرت است و امروز نسل جوانِ مومن در سپاه برای انجام رسالت پاسداری، سیره و سبکِ زندگی این شهید والامقام را الگو و راهنمای خود قرار داده است.

غیاثی در ادامه این پیام با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نیروی صرف نظامی نیست آورده است: پاسداران مومن و جهادگر در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی و به خصوص محرومیت زدایی و ارائه خدمات به اقشار محروم نقش آفرینی می کنند و این نشان افتخاری برای سپاه پاسداران است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.