ستاره فرانسوی باشگاه استقلال امیدوار به بازگشت است اما نه به این معنی که سلامت خودش را به خطر بیندازد.

کوین یامگا: شاید به فصل بعد برسم / رفتار خوب ایرانی‌ها را هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم

-پزشک تو پس از چهارمین جراحی که انجام داد خیلی ابراز رضایت کرد. ظاهراً همه چیز طبق برنامه پیش رفته است.

باید از آقای زارع تشکر کنم که در این مدت پیگیر وضعیت من بودند و چهار عمل جراحی را روی چشم من انجام دادند. به گفته ایشان همه چیز خوب پیش رفته و اوضاع امیدارکننده است. سختی زیادی در این مدت کشیدم. وقتی با چنین مصدومیتی مواجه می‌شوی از لحاظ روحی و روانی هم نیاز به کمک داری که پزشک من این کار را انجام داد.

_باشگاه استقلال هم همه گونه همکاری را با تو داشت.

همین طور است. آن‌ها خانواده من را دعوت کردند که این خیلی امید بخش بود و برای من روحیه ساز شد. وقتی مادرم و پدرم در کنار من بودند حال بهتری داشتم. این کمک می‌کند زودتر به زمین فوتبال برگردم. البته الان برای من اولویت بازگشت بینایی است.

-شنیده شد باشگاه استقلال هم قصد دارد همه حقوقت را پرداخت کنند.

آن‌ها خیلی به من لطف داشتند و اعلام کردند تا روزی که قرارداد دارم حمایت می‌کنند وبعد از آن هم حتماً این کار را انجام خواهند داد. باشگاه استقلال رفتار بسیار خوبی در این ایام با من داشت و باید از آن‌ها تشکر کنم که در این شرایط پشتیبان بازیکنان هستند.

-فکر می کنی به فصل بعد برسی؟

همان طور که گفتم در حال حاضر اولویت من این است که زودتر بینایی‌ام مثل روز اول شود. فوتبال برای من الان اولویت نیست. هرچند که خیلی دوست دارم به فصل بعد برسم و از خجالت هوادارانی که به من در این مدت لطف داشتند، بیرون بیایم.

-پرسپولیسی‌ها هم خیلی پیگیر تو بودند.

بله، همه پیام‌های آن‌ها را دیدیم. حتی سرمربی سابق این تیم هم برای من پیام فرستاد. کاری بود که نشان داد فوتبال ورای مسائل رقابتی دنیای قشنگی دارد و همه به فکر سلامتی دیگری هستند. این یک اصول حرفه‌ای است که از سوی ایرانی‌ها به خوبی رعایت شد و هیچ وقت از خاطر من نمی‌رود که در ایران چه رفتاری با من شد.

-احتمال بازگشت تو به فرانسه وجود دارد؟

بله، به فرانسه می‌روم تا مدتی استراحت کنم. نیاز به آرامش دارم. پزشکان گفته‌اند برای زمانی معین باید از فعالیت سخت دوری کنم. درچشم اعصاب بسیار حساس و زیادی وجود دارد که باید به خوبی مراقبت شوند. برای همین من فعلا از فعالیت ورزشی محروم هستم و باید یک دوره استراحت را سپری کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.